Logo repozytorium
  • English
  • Polski
  • Zaloguj
    Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Wszystko na UAFM
O projekcieRegulaminPolityka bezpieczeństwa
Aspekty prawneSprawdź politykę wydawcy
FAQSłownik pojęć
Kontakt
  • English
  • Polski
  • Zaloguj
    Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg słów kluczowych

Przeglądaj wg Słowo kluczowe "and the area of offering goods and services via digital tools"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Universal design maturity model in the digital area for the beauty sector - theoretical foundations
    (Oficyna Wydawnicza AFM, 2023) Wozniak-Zapór, Marta
    From introduction: "The growing public awareness of the design of goods and services enables their design to cater to the broadest possible audience. The principles of universal design are widely described in the literature, predominantly from an architectural standpoint. Adapting organisations to accommodate individuals with various temporary and permanent constraints raises the need to assess the extent to which organisations are prepared to do so. This necessitates developing mechanisms for assessing the level of sophistication a company has achieved in implementing universal design. A possible approach to assessing levels of maturity may be the concept of organisational maturity. Considering the long-established development of maturity models in management science, it becomes reasonable to draw on this knowledge and, on the basis of this knowledge, create a universal design maturity model."(...)

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin