Maj, BeataKliś, MariaŚledzianowski, JanSmolik, KatarzynaKawula, AnnaStawarz-Popek, KingaParlicki, MariuszLis, WojciechGizella, JerzyKluzowa, KrystynaLeśniak, Małgorzata2014-05-062014-05-0620111643-8299http://hdl.handle.net/11315/435plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskarodzinabezrobociebezdomnośćdzieckoojcostwozwierzęta domowereklama społecznamarketing społecznyśrodki masowego przekazuimportance of marriage and familythe attractiveness of marriage and familysocial and cultural transformation familythe strategies of managing family conflictsznaczenie małżeństwa i rodzinyspołeczne i kulturowe przemiany rodzinythe generation gap conflictstrategie rozwiązywania konfliktów rodzinnychkonflikt pokoleńuzależnienie od komputerarzeczywistość wirtualnaunemploymenthomelessnessexclusionpovertyfamilyleisureczas wolnyfatherhoodpeople and dogssocial advertisementsocial marketingmediavirtual realitycomputer addictionhistoria prawaPedagogikaPsychologiaSocjologiaPaństwo i Społeczeństwo nr 3, 2011 : Wielowymiarowy obraz rodzinyCzasopismo