Szplit, Marcin2025-03-052025-03-052024W: Społeczne aspekty zarządzania organizacjami wobec zmienności otoczenia (red.) Dariusz Fatuła, Anna Bałamut. Kraków: Oficyna Wydawnicza AFM Uniwersytetu Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie, 2024, s. 129-140.https://hdl.handle.net/11315/31417Rozdział dotyczyć będzie doświadczeń klientów, którzy dokonują zakupów poprzez kilka możliwych kanałów dystrybucji. Najważniejszą częścią będzie porównanie doświadczeń klientów w świecie wirtualnym oraz rzeczywistym. Autor będzie chciał pokazać najważniejsze aspekty decydujące o wyborze przez klienta określonej formy dokonywania zakupów oraz wpływ wielu czynników na doświadczenie klienta.The chapter will concern the experiences of customers who make purchases through several possible distribution channels. The most important part will be comparing customer experiences in the virtual and real world. The author will want to show the most important aspects determining the customer’s choice of a specific form of shopping and the impact of many factors on the customer experience.plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskadoświadczenie klientazarządzanie relacjamimarketing internetowye-biznescustomer experiencerelationship managementinternet marketinge-businessEkonomiaDoświadczenie klientów w marketingu internetowymFragment książki10.48269/978-83-67491-42-6-07978-83-67491-42-6