Lizak, Dorota2014-06-202014-06-202014Hejnał Oświatowy 2014, nr 6-7, s. 6-8 .1233-7609http://hdl.handle.net/11315/508Artykuł recenzowany / peer-reviewed articleArtykuł nawiązuje do roli wychowania fizycznego jako składowej procesu edukacyjno-wychowawczego, a zarazem elementu kultury fizycznej. Zwraca uwagę na fakt, iż ograniczanie zajęć ruchowych w dzieciństwie i wieku młodzieńczym, może przynieść poważne skutki zdrowotne ruchowej indolencji w okresie dorosłości.plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polskawychowanie fizycznepromocja zdrowiadzieckomłodzieżwychowanie zdrowotneedukacja sportowajakość życiahipokinezjaFizjoterapiaZdrowieEdukacjaZwolnienie z lekcji wychowania fizycznego – działanie antyzdrowotne czy wstęp do hipokinezji?Artykuł