Pawlak, Katarzyna2019-05-132019-05-132007Krakowskie Studia Międzynarodowe 2007, nr 3, s. 71-91.1733-2680http://hdl.handle.net/11315/24142"Produkty kultury popularnej pochodzenia japońskiego stanowią dziś bardzo ważną część oferty kultury popularnej na Tajwanie. Ich obecność można obserwować praktycznie,w każdej dziedzinie rozrywki. W telewizji tajwańskiej największą popularnością od początku lat 90. cieszą się japońskie seriale - dorama (z ang. drama) - kilkunastoodcinkowe serie przedstawiające zazwyczaj rozterki sercowe zamożnych młodych ludzi z wielkich miast."(...)plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskatożsamośćstrategia marketingowajapońska kultura popularnaTajwanStosunki międzynarodoweZarządzanie i marketingEkonomiaMiędzy nowoczesną tożsamością a strategią marketingową. Japońska kultura popularna na TajwanieArtykuł