Grygus, IgorJewtuch, Mykola2014-04-092014-04-092013Journal of Health Sciences 2013, Vol. 3, No. 10, pp. 417-426.1429-9623http://hdl.handle.net/11315/392W artykule przeanalizowano wpływ zaproponowanej metodyki wychowania fizycznego dla uzdrowienia studentów uczelni wyższej w trakcie ich studiów. Dzięki stosowaniu zaproponowanej metodyki wychowania fizycznego dla uzdrowienia studentów udało się wiarygodnie zwiększyć adaptację i polepszyć możliwość wznowienia stanu funkcjonalnego organizmu po obciążeniu, a odpowiednio i stan zdrowia studentów głównej grupy.The article analyzes the impact of the proposed methodology of physical education for healthy university students during their training. By using the proposed method for the recovery of physical education students failed to significantly increase adaptation and improve the ability to restore the functional state of the body after exercise, and therefore the health of primary students.plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polskawychowanie fizycznestudencistan funkcjonalnyphysical educationstudentsfunctional statusMedycynaFizjoterapiaWpływ zaproponowanej metodyki wychowania fizycznego na stan funkcjonalny studentówThe impact of the proposed methodology of physical education on the functional state of studentsArtykuł