Maj, BernardWoźniak, Marta2019-06-132019-06-132008Państwo i Społeczeństwo 2008, nr 1, s. 319-326.1643-8299http://hdl.handle.net/11315/25233Tradycyjne metody nauczania są dobrze znane i opisane w literaturze. Przewiduje się, że w najbliższej przyszłości nauczanie stacjonarne nie będzie w stanie zaspokoić rosnących wymagań edukacyjnych społeczeństwa. Pojęcie e-learningu często przez studentów rozumiane jest jako nowa metoda nauczania. Postrzeganie go w taki sposób jest błędne. W wielu krajach, m.in. w Polsce, powstały uniwersytety wirtualne, wykorzystujące wiele metod edukacyjnych. Ich ilość i dobór w poszczególnych szkoleniach zależą od tematyki, środków technicznych, inwencji twórczej oraz nakładu pracy osób przygotowujących szkolenia. Autorzy w artykule przedstawiają tradycyjne metody nauczania dostosowane do e-learningu oraz nowe, wykorzystywane jedynie w edukacji niestacjonarnej.plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskae-learningnauczanie zdalnenauczanie stacjonarnemetody nauczaniaEdukacjaMetody nauczania e-learninguArtykuł