Carić, MarkoHilarowicz, AgataJaniszewska-Poszwa, EwaLaskowska, JolantaMakowiec, MarekPotocki, ArkadiuszPoździoch, StefanStaliński, PiotrWalas-Trębacz, JolantaDołhasz, MagdalenaKonstatinova, RoumianaMagyar, ZoltánOczkowska, RenataPłonka, MariaSurówka-Marszałek, DanutaPotocki, Arkadiusz2018-02-272018-02-272007978-83-89823-48-9http://hdl.handle.net/11315/18800Publikacja recenzowana / Peer-reviewed publicationOpracowanie poświęcone jest charakterystyce i propozycji rozwiązania wybranych problemów zarządzania. Kilka tekstów dotyczy roli mediów (a także innych instrumentów) w marketingu. Ciekawe jest opracowanie oparte na pewnej autorskiej typologii instrumentów marketingu-mix stosowych przez przedsiębiorstwa działające na rynkach zagranicznych. Druga grupa artykułów poświęcona jest nowym formom zatrudnienia, partycypacji pracowników oraz standardów ochrony pracy, które winny być stosowane przez nasze organizacje. Zatem blok ten dotyczy zagadnień organizacji pracy. Są także artykuły prezentujące konkretne metody zarządzania, począwszy od zarządzania komunikacją, przez zarządzanie strategiczne, a na systemach zarządzania produkcją skończywszy. Niektórzy Autorzy podejmują się nie tylko prezentacji, a także przedstawiają pewne rozwiązania zagadnień dotyczących niemal wszystkich obywateli. Tu przede wszystkim należy wymienić rozważania o kształtowaniu tran sportu publicznego. Ciekawe jest także studium o możliwości wykorzystania Internetu na rynku ubezpieczeń społecznych.plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskainnowacjeprzedsiębiorstwoformy zatrudnieniapartycypacja pracownikówrozwój przedsiębiorstwapubliczny transport pasażerskistrategia błękitnego oceanuinformacjaMiędzynarodowa Organizacja Pracyprawo pracyPolskaubezpieczenia społeczneplanowaniezarządzanie produkcjąventure capitalzarządzanie organizacjąreklama zewnętrznamediastrategia marketingowaSMEczynniki sukcesumarketing-mixInternetorganizacja sieciowaEkonomiaZarządzanie i marketingKomunikacja społecznaPrawoMetody i obszary zarządzaniaKsiążka