Grzesiak, Krystyna2022-02-032022-02-032021Państwo i Społeczeństwo 2021, nr 2, s. 13-29.1643-8299http://hdl.handle.net/11315/30792Celem artykułu jest opis wpływu ograniczeń związanych z Covid-19 na działalność placówek wychowania pozaszkolnego w Polsce. W opracowaniu zaprezentowano formy pracy podejmowane przez nauczycieli w czasie zamknięcia placówek. Opisano trudności związane z pracą zdalną, ale wskazano też aspekty pozytywne tego stanu rzeczy. Zwrócono uwagę na wsparcie, jakie w tym trudnym okresie dzieci i młodzież otrzymywały od nauczycieli.The description of the influence connected with Covid-19 pandemic on the function of the leisure-time institutions in Poland is the main goal of a paper. There were presented some forms undertaken by teachers during the closed leisure-time institutions. Some difficulties connected with the distance work were described and some positive aspects of this period was showed. It was accentuated that a support which was given by teachers to the children and the youth in this difficult period was valuable.plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskaczas wolnyedukacja zdalnaplacowka wychowania pozaszkolnegopandemia Covid-19leisure timeremote educationleisure-time institutionCovid-19 pandemicEdukacjaPedagogikaZdrowiePlacówki wychowania pozaszkolnego w Polsce w czasie pandemii Covid-19Leisure-time institutions during the pandemic time in PolandArtykuł2451-085810.48269/2451-0858-pis-2021-2-001