Przeglądaj wg Autor "Hajdasz, Jolanta"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Nowe media a praktyki komunikacyjne(Oficyna Wydawnicza AFM, 2013) Krzysztofek, Kazimierz; Dorenda-Zaborowicz, Marta; Kuczma, Paweł; Sokołowski, Marek; Tarasewicz-Gryt, Oliwia; Kopecka-Piech, Katarzyna; Hajdasz, Jolanta; Sierocki, Radosław; Pokorna-Ignatowicz, Katarzyna; Jędrzejewski, Stanisław; Bierówka, JoannaPozycja "Stare" media w obliczu "nowych", "nowe" w obliczu "starych"(Oficyna Wydawnicza AFM, 2011) Fiut, Ignacy S.; Drożdż, Michał; Bauer, Zbigniew; Hajdasz, Jolanta; Oleszkowicz, Magdalena; Zdrojewska, Kinga; Panek, Grzegorz; Gałka, Tadeusz; Baran, Leszek; Pucek, Zbigniew; Juza, Marta; Kožuh, Anna; Bierówka, Joanna; Kaczmarczyk, Michał; Szczepaniak, Renata; Pokorna-Ignatowicz, Katarzyna; Bierówka, Joanna