Logo repozytorium
  • English
  • Polski
  • Zaloguj
    Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Wszystko na UAFM
O projekcieRegulaminPolityka bezpieczeństwa
Aspekty prawneSprawdź politykę wydawcy
FAQSłownik pojęć
Kontakt
  • English
  • Polski
  • Zaloguj
    Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kubacka, Dominika"

Teraz wyświetlane 1 - 10 z 10
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Administracja, zarządzanie i handel zagraniczny w warunkach integracji. Materiały konferencyjne - Zarządzanie
    (Oficyna Wydawnicza AFM, 2002) Batko, Roman; Blachnicki, Bogusław; Boczkowska, Barbara; Chrupała, Małgorzata; Dołhasz, Magdalena; Kubacka, Dominika; Dziuba-Burczyk, Alicja; Fatuła, Dariusz; Galata, Stanisław; Karwot, Dominika; Krawczyk, Ewa; Księżyk, Marianna; Lokšová, Irena; Maciejewski, Jan; Miler, Ryszard K.; Ochnik-Płonka, Iwona; Paleczny, Tadeusz; Pietrzak, Joanna; Rzepka, Agnieszka; Saracen, Joanna; Smutek, Halina; Machaczka, Małgorzata; Machaczka, Krzysztof; Venter, György; Wiśniewski, Edward
    Ze wstępu: "Partnerstwo jest rodzajem związku między władzami lokalnymi a innymi organizacjami; strony zachowują wolność działania, ale zgadzają się współpracować dla osiągnięcia wspólnych celów. Istnieje szeroka gama efektywnego wykorzystania partnerstwa przy rozwiązywaniu zagadnień zrównoważonego rozwoju, takich jak odnowa wewnętrzna obszarów miast, przekształcanie i rewitalizacja śródmieść, ochrona terenów turystycznych, dynamizacja mieszkalnictwa itp."(...)
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Czynniki wpływające na rozwój przedsiębiorstw "zaawansowanych technologicznie" w świetle badań marketingowych
    (Oficyna Wydawnicza AFM, 2002) Dołhasz, Magdalena; Kubacka, Dominika
    "Badania zaprezentowane w niniejszym artykule zostały zrealizowane dla Specjalnej Strefy Ekonomicznej - Krakowski Park Technologiczny (SSE-KPT) przy współudziale Krakowskiej Szkoły Wyższej im. A. F, Modrzewskiego w Krakowie. Głównym celem badań było rozpoznanie barier i szans rozwojowych przedsiębiorstw „zaawansowanych technologicznie”. Uzyskane informacje pozwoliłyby m.in. na stworzenie dopasowanej do ich potrzeb, odpowiedniej oferty ze strony tworzącej się SSE-KPT."(...)
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Marketing
    (Oficyna Wydawnicza AFM, 2006) Surówka-Marszałek, Danuta; Smutek, Halina; Rutkowski, Marek; Bober, Tomasz; Kubacka, Dominika; Rawski, Marek; Hadrian, Piotr; Plichta, Jarosław; Fudaliński, Janusz; Płonka, Maria; Szarková, Miroslava; Dołhasz, Magdalena; Hajdukiewicz, Agnieszka; Łapczyński, Mariusz; Niestrój, Jakub; Mirek, Jolanta; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Węgrzyn, Ryszard
    ZE WSTĘPU: Kolejny Zeszyt Naukowy jest zbiorem osiemnastu artykułów przygotowanych przez pracowników Wydziału Zarządzania i Marketingu. Publikacja obejmuj szeroki zakres tematyczny prezentowanych zagadnień, odnoszących się przede wszystkim do budowania przewagi konkurencyjnej firm, działających coraz częściej na rynkach międzynarodowych. W ustawicznie zmieniającym się otoczeniu globalnym pozostają do rozstrzygnięcia istotne problemy, związane z wyborem rynku docelowego, pozycjonowaniem produktów i ich cenowaniem, a także zarządzaniem finansami przedsiębiorstw - te ostatnie determinują realizację zadań wynikających z podjętych działań marketingowych.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Państwo i Społeczeństwo nr 2, 2002
    (Oficyna Wydawnicza AFM, 2002) Kubát, Michał; Czarny, Ryszard M.; Pietrzyk, Dorota; Horodyski, Miłosz; Grzybowski, Marian; Staszków, Jan; Maciąg, Marek; Hładij, Michał; Szczurek, Wiesław; Kornaś, Jerzy; Kloczkowski, Jacek; Szarota, Zofia; Panek, Anna; Tabora-Marcjan, Ewa; Sierankiewicz, Ewa; Paleczny, Tadeusz; Warmińska, Katarzyna; Blachnicki, Bogusław; Fatuła, Dariusz; Dołhasz, Magdalena; Kubacka, Dominika; Świerczyńska, Jowita; Boczkowska, Barbara; Seniów, Jerzy; Hadżinikołowa, Elena; Grott, Olgierd; Majchrowski, Jacek
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Państwo i Społeczeństwo nr 2, 2003
    (Oficyna Wydawnicza AFM, 2003) Biernat, Tadeusz; Lewandowska-Malec, Izabela; Zarzycki, Zdzisław; Reszczyński, Jarosław; Sobczak, Witold; Wałecka, Agnieszka; Zgórniak, Marian; Kargol, Anna; Hoffmann, Henryk; Babuśka, Iwona; Rosicka, Janina; Warszyńska, Jadwiga; Oliwkiewicz, Barbara; Swierczyńska, Jowita; Kubacka, Dominika; Staszków, Jan; Dziedzicki, Jan; Kapiszewski, Andrzej
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Państwo i społeczeństwo w XXI wieku. Zarządzanie i marketing w XXI wieku.
    (Oficyna Wydawnicza AFM, 2004) Józsa, László; Czeglédi, Csilla; Забута, Тамара; Donkov, Deyan; Dołhasz, Magdalena; Surówka-Marszałek, Danuta; Światowiec, Justyna; Drwal, Marek; Kubacka, Dominika; Plichta, Jarosław; Westermann, Georg; Kettner, Brita; Chodyński, Andrzej; Kulwicki, Eugeniusz; Adamus, Wiktor; Gręda, Anna; Smutek, Halina; Walas-Trębacz, Jolanta; Fudaliński, Janusz; Ziarko, Janusz; Kubiak, Krzysztof; Tyrała, Paweł; Wilk-Kołodziejczyk, Dorota; Lysá, Ľudmila; Simek, Stanislav; Mikuš, Pavel; Droppa, Milan; Krawczyk, Wiktor; Płonka, Maria; Fatuła, Dariusz; Kosowski, Bogdan; Micek, Magdalena; Kowalczyk, Paulina; Nieciuński, Jakub; Belniak, Magdalena; Oliwkiewicz, Barbara
    Słowo wstępne "Obrady w sekcji „Zarządzania i Marketingu” odbywały się pod hasłem „Zarządzanie i Marketing w XXI wieku”. Tak pojemne hasło uwarunkowane było szeroką tematyką artykułów zgłoszonych, a następnie prezentowanych i dyskutowanych w ramach obrad konferencyjnych. Wystąpienia i prowadzona po nich dyskusja odbywały się z kolei w ramach trzech grup tematycznych: 1. Marketing, 2. Zarządzanie, 3. Finanse - Ryzyko - Bezpieczeństwo. Podział ten porządkuje i zawęża, ale równocześnie konkretyzuje poruszone problemy w ramach danego obszaru tematycznego. Lektura prezentowanych tu artykułów zaciekawi z pewnością każdego, kto bacznie przygląda się przemianom zachodzącym w wielu aspektach i poziomach ekonomii w rozpoczętym XXI wieku. Warto streścić tu zagadnienia poszczególnych grup tematycznych dla przybliżenia ich istoty i wskazania specyfiki omawianych w sekcji treści."(...)
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Państwo, gospodarka, społeczeństwo w integrującej się Europie TOM 2
    (Oficyna Wydawnicza AFM, 2003) Fatuła, Dariusz; Belniak, Magdalena; Dołhasz, Magdalena; Djordjevié, Miroslav; Gorzelany-Dziadkowiec, Magdalena; Korzeniowski, Leszek; Kubacka, Dominika; Machaczka, Krzysztof; Machaczka, Małgorzata; Micek, Magdalena; Mikuš, Pavel; Oberuč, Jaroslav; Obradovič, Saša; Pionka, Maria; Rosić, Ilija; Smutek, Halina; Surówka-Marszałek, Danuta; Swiatowiec, Justyna; Stach, Ryszard; Tyrała, Paweł; Walas-Trębacz, Jolanta; Veselinovic, Petar; Ziarko, Janusz; Żbikowska, Agnieszka
    Ze wstępu: "Sekcja Zarządzania i Marketingu w ramach III Międzynarodowej Konferencji organizowanej przez Krakowską Szkołę Wyższą im. A. F. Modrzewskiego obradowała pod hasłem „Zarządzanie i marketing w procesie globalizacji”. Zarówno procesy globalizacji, jak i integracji obejmują szerokie spektrum przemian we wszystkich dziedzinach życia, do czego nawiązuje tytuł konferencji. Globalizacja jest procesem niekontrolowanym lub kontrolowanym tylko w niewielkim stopniu, integracja zaś podlega kontroli integrujących się państw, zależy od ich woli. Integracja jest łączeniem się mniejszych struktur w większe, dostosowaniem norm, otwarciem na współpracę. Globalizacja wynika przede wszystkim z postępu technicznego, który ułatwił wymianę informacji w skali całego globu. Globalizacja prowadzi w swej konsekwencji do umiędzynarodowienia działalności gospodarczej. Wynalazki z dziedziny multimediów i przetwarzania danych pozwalają przekraczać wiele barier w dziedzinie ekonomii, socjologii, kultury, techniki. W wielu przypadkach może to osłabiać działanie administracji państwowych i programów rządowych kreujących politykę gospodarczą państwa. Szczególnego tempa globalizacja nabiera na rynku finansowym, gdzie wiele produktów czy usług ma niematerialny charakter."(...)
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Podstawy marketingu. Materiały dydaktyczne
    (Oficyna Wydawnicza AFM, 2007) Dołhasz, Magdalena; Fatuła, Dariusz; Bober, Tomasz; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Kubacka, Dominika
    Ze wstępu: "Niniejsza książka przygotowana została jako pomoc w nauce marketingu i opanowaniu jego podstawowych zagadnień. Autorzy poszczególnych rozdziałów, prowadzący od kilku lat zajęcia z marketingu (wykłady, warsztaty i ćwiczenia), postanowili swoje doświadczenia zebrać w formie swoistego przewodnika po podstawowych zagadnieniach marketingu. Podręcznik ma charakter materiałów do studiowania, z których mogą korzystać studenci studiów dziennych i zaocznych rozpoczynający naukę marketingu na poziomie podstawowym, na wszystkich kierunkach studiów ekonomicznych. Opracowanie to może być również wykorzystane jako materiał pomocniczy dla prowadzących zajęcia z tej dyscypliny, treści w nim zawarte mogą bowiem być źródłem pomysłów przy przygotowaniu różnego typu warsztatów, ćwiczeń czy konwersatoriów z przedmiotów marketingowych, na przykład z „podstaw marketingu”, „marketingu”."(...)
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Rola firm hurtowych we współczesnych kanałach dystrybucji
    (Oficyna Wydawnicza AFM, 2003) Kubacka, Dominika
    "Jedną z tendencji rozwojowych współczesnych łańcuchów dystrybucji jest ich skracanie poprzez eliminację ogniw pośrednich. Wzrastająca rola transakcji bezpośrednich powoduje obniżenie kosztów, a także większą kontrolę producenta nad przepływem towaru, jest konsekwencją rosnącej koncentracji na europejskiej scenie handlowej. Natomiast w Polsce systemy sprzedaży nadal w większości charakteryzują się wydłużonymi, wieloszczeblowymi kanałami zbytu, które nie zawsze są skutecznym narzędziem realizowania polityki marketingowej producenta odnośnie do poziomu cen, działań promocyjnych itp. Autorka w niniejszym artykule podejmuje próbę odpowiedzi na dwa kluczowe pytania, a mianowicie o obecną rolę i przyszłość firm hurtowych jako pośrednika handlowego, oraz o przeobrażenia, jakie zachodzą w liczbie, strukturze i jakości hurtu."(...)
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Zarządzanie i marketing: zeszyt naukowy
    (Oficyna Wydawnicza AFM, 2004) Surówka-Marszałek, Danuta; Swiatowiec, Justyna; Smutek, Halina; Kubacka, Dominika; Drwal, Marek; Fatuła, Dariusz; Stobiecka, Jadwiga; Żbikowska, Agnieszka; Dołhasz, Magdalena; Kapera, Krzysztof; Bober, Tomasz; Łapczyński, Mariusz; Plichta, Jarosław; Fudaliński, Janusz
    Ze wstępu: "Artykuły składające się na niniejszą publikację obejmują czternaście opracowań tematycznych odnoszących się zarówno do warunków funkcjonowania podmiotów gospodarczych działających na wybranych rynkach branżowych, realizujących własne cele operacyjne i strategiczne w środowisku konkurencyjnym, jak i analizy postępowania na rynku podmiotów indywidualnych (konsumentów) uczestniczących w procesach szeroko rozumianej wymiany p roduktów, usług oraz informacji. Całość prezentowanych w tomie prac - z uwagi na ich meritum - ujęto w trzy grupy tematyczne. Pierwszą grupę tworzą prace nawiązujące"(...)

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin