Przeglądaj wg Autor "Rutkowski, Marek"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Marketing(Oficyna Wydawnicza AFM, 2006) Surówka-Marszałek, Danuta; Smutek, Halina; Rutkowski, Marek; Bober, Tomasz; Kubacka, Dominika; Rawski, Marek; Hadrian, Piotr; Plichta, Jarosław; Fudaliński, Janusz; Płonka, Maria; Szarková, Miroslava; Dołhasz, Magdalena; Hajdukiewicz, Agnieszka; Łapczyński, Mariusz; Niestrój, Jakub; Mirek, Jolanta; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Węgrzyn, RyszardZE WSTĘPU: Kolejny Zeszyt Naukowy jest zbiorem osiemnastu artykułów przygotowanych przez pracowników Wydziału Zarządzania i Marketingu. Publikacja obejmuj szeroki zakres tematyczny prezentowanych zagadnień, odnoszących się przede wszystkim do budowania przewagi konkurencyjnej firm, działających coraz częściej na rynkach międzynarodowych. W ustawicznie zmieniającym się otoczeniu globalnym pozostają do rozstrzygnięcia istotne problemy, związane z wyborem rynku docelowego, pozycjonowaniem produktów i ich cenowaniem, a także zarządzaniem finansami przedsiębiorstw - te ostatnie determinują realizację zadań wynikających z podjętych działań marketingowych.Pozycja Zarządzanie procesami rynkowymi(Oficyna Wydawnicza AFM, 2005) Adamus, Wiktor; Antoniszyn, Emil; Chlipała, Paweł; Chodyński, Andrzej; Doikov, Deyan; Dołhasz, Magdalena; Droppa, Milan; Fatuła, Dariusz; Jabłoński, Adam; Jabłoński, Marek; Günther, Johann; Księżyk, Marianna; Jenčo, Michal; Kachel, Barbara; Kostka, Tomasz; Kozioł, Wojciech; Kwast, Urszula; Lysá, Ľudmila; Maj, Bernard; Mikuš, Pavel; Nowosad, Andrzej; Osiewalska, Anna; Osiewalski, Jacek; Płonka, Maria; Potocki, Arkadiusz; Pohle, Beatrice; Pružinský, Michal; Rawski, Marek; Rutkowski, Marek; Sakharov, Vadym; Sehl, Ilka; Smutek, Halina; Surówka-Marszałek, Danuta; Szopa, Andrzej; Szopa, Bogumiła; Światowiec, Justyna; Walas-Trębacz, Jolanta; Westermann, GeorgZe wstępu: "Opracowanie niniejsze przekazywane do rąk czytelników to plon działalności naukowej pracowników Wydziału Zarządzania i Marketingu Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego oraz pracowników innych uczelni z Polski i Europy. Duże zróżnicowanie tematyczne wynika m. in. z rozwoju Uczelni, Wydziału i poszerzenia współpracy krajowej i międzynarodowej z innymi jednostkami naukowymi. Pomimo tego, iż wiele artykułów ze względu na podejmowane w nich problemy trudno jednoznacznie zakwalifikować do jednej wąskiej dziedziny, zdecydowano o podziale materiału na trzy części: zarządzanie, finanse i marketing. O zakwalifikowaniu opracowania do poszczególnych części zadecydowała nie tylko istota rozważanego tematu, ale także często bardzo interesujące i odkrywcze powiązania z innymi dziedzinami szeroko pojętego zarządzania i ekonomii. Stąd też publikacja jest recenzowana przez trzech niezależnych recenzentów."(...)