Przeglądaj wg Autor "Trzaska, Barbara"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Decyzje rynkowe w obliczu kryzysu: wybrane aspekty(Oficyna Wydawnicza AFM, 2009) Rybicki, Jacek; Pawłowska, Beata; Kreft, Zbigniew; Walas-Trębacz, Jolanta; Płonka, Maria; Surówka-Marszałek, Danuta; Śmigielska, Grażyna; Mikuš, Pavel; Łukasik, Paweł; Podolec, Barbara; Kochaniak, Katarzyna; Zborowska, Władysława; Trzaska, Barbara; Lysá, Ľudmila; Vukotić, Alenka; Fatuła, DariuszPozycja Społeczne, marketingowe i innowacyjne aspekty kreowania zmian w organizacjach(Oficyna Wydawnicza AFM, 2011) Płonka, Maria; Trzaska, Barbara; Huczek, Marian; Rogoda, Bogdan; Tomić, Dragica; Komnenić, Biserka; Kaczmarska, Elżbieta; Raźniak, Piotr; Szymanik, Ewa; Tomić, Radovan; Bugar, Denis; Tomić, Gordana; Fatuła, Dariusz