Logo repozytorium
  • English
  • Polski
  • Zaloguj
    Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Wszystko na UAFM
O projekcieRegulaminPolityka bezpieczeństwa
Aspekty prawneSprawdź politykę wydawcy
FAQSłownik pojęć
Kontakt
  • English
  • Polski
  • Zaloguj
    Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg słów kluczowych

Przeglądaj wg Słowo kluczowe "Anders, Władysław"

Teraz wyświetlane 1 - 3 z 3
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Bezpieczeństwo Teoria i Praktyka nr 1-2, 2010
    (Oficyna Wydawnicza AFM, 2010) Lipski, Stanisław; Leszczyński, Ryszard; Fehler, Włodzimierz; Czajkowska, Katarzyna; Diawoł, Anna; Mucha, Bogdan; Kraj, Kazimierz; Прыгунов, Павел; Захаров, Александр; Марков, Сергій; Фініков, Тарас; Krzak, Andrzej; Służałek, Dominik; Bainczyk, Magdalena; Krzak, Andrzej; Budzowski, Artur; Budzowski, Klemens
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Модель обеспечения безопасности образовательных заведений
    (Oficyna Wydawnicza AFM, 2010) Прыгунов, Павел; Захаров, Александр
    W ostatnim czasie placówki oświatowe w różnych krajach, w tym w Rosji, Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Izraelu wielokrotnie stały się obiektem ataków terrorystycznych. Tragedie, które miały miejsce, świadczą o tym, że problem zapewnienia bezpieczeństwa placówkom oświatowym nadal pozostaje aktualny. Dla rozwiązania problemu zapewnienia bezpieczeństwa w szkołach należy opracować kompleksowe podejście w celu stworzenia systemu zapobiegania i przeciwdziałania rzeczywistym i potencjalnym niebezpieczeństwom. Przed rozpoczęciem projektowania systemu bezpieczeństwa placówek oświatowych należy odrzucić wszelkie stereotypy dotyczące jego konfi guracji, celów i problemów, które ma on rozwiązać, a także technologii, metod i metodyki zapobiegania i przeciwdziałania niebezpieczeństwom. Bezpieczeństwo szkół należy rozpatrywać z pozycji ich społecznej i ekonomicznej działalności, znaczenia dla społeczeństwa. Autorzy artykułu przedstawiają przykład modelu systemu bezpieczeństwa w placówce oświatowej.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Творчий підхід до побудови цілісної системи забезпечення безпеки організацій
    (Oficyna Wydawnicza AFM, 2010) Марков, Сергій; Фініков, Тарас
    W artykule uzasadnia się niezbędność budowy nowego twórczego paradygmatu bezpieczeństwa oraz podane zostały główne jego cechy. Rozpatrzono najważniejsze zasady twórczego podejścia do zarządzania bezpieczeństwem i szczegóły ich realizacji w organizacjach wszelkich typów. Przeanalizowano główne składniki i funkcje „bezpieczeństwa psychologicznego”. Autorzy uzasadniają również potrzebę przygotowania twórczych specjalistów do spraw bezpieczeństwa oraz proponują zasady formowania nowego systemu ich kształcenia.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin