Przeglądaj wg Słowo kluczowe "activities of unsatisfied consumers"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja The Concept of Corporate Social Responsibilities - the Impact on Practice(Oficyna Wydawnicza AFM, 2008) Djordjević, MomčiloNiniejszy artykuł koncentruje się na odpowiedzialności społecznej biznesu (corporate social responsibility), omawiając następujące zagadnienia: organizacja niezadowolonych konsumentów (ochrona konsumenta i ochrona środowiska), koncepcja odpowiedzialności społecznej biznesu/korporacji, pozytywna reputacja a odpowiedzialność społeczna biznesu, odpowiedzialność społeczna biznesu a ISO 26000. Ponadto artykuł przytacza przykłady odpowiedzialności społecznej biznesu. Na skutek zorganizowanych działań konsumentów w dzisiejszym świecie (ochrona konsumenta i ochrona środowiska) w ostatnich latach doszło do znacznego wzmocnienia koncepcji odpowiedzialności społecznej biznesu/korporacji. Po wystąpieniach niezadowolonych konsumentów firmy uświadomiły sobie, jak powinny postępować. Koncepcja odpowiedzialności społecznej biznesu oznacza, że korporacje dbają nie tylko o swoje cele związane z osiąganiem zysków, lecz także o cele i interes społeczny. Dbając o swoją odpowiedzialność społeczną, biznes może zdobywać przewagę rynkową i jeszcze lepiej realizować swoje cele związane z osiąganiem zysków.