Przeglądaj wg Słowo kluczowe "benefits"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Moce i mroki Internetu(Oficyna Wydawnicza AFM Uniwersytetu Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie, 2024) Kubacka-Jasiecka, Dorota; Majczyna, Marek; Konarska, Joanna; Wysocka-Pleczyk, Małgorzata; Bierówka, Joanna; Borczykowska-Rzepka, Maria; Olejko, Józef; Gałkowska, Agnieszka; Mirski, Andrzej; Gieburowski, Oskar; Zagrodzki, Paweł; Bojarska, Patrycja; Pawłowski, LeszekZ wprowadzenia: "Zamysł przygotowania i zredagowania niniejszej monografii – Moce i mroki Internetu – narodził się, gdy zdaliśmy sobie sprawę, że prowadzone są badania teoretyczne i empiryczne, które cieszą się popularnością w środowisku naszej uczelni – kolegów i magistrantów. Rozpoczynając rozważania nad psychologicznym rozumieniem aktywności w sferze internetowej – infosferze, warto zwrócić uwagę na dwa słowa tytułowe monografii: moc i mrok. Możliwe są ich różnorodne odczytania, które warto tutaj przywołać przynajmniej w najbardziej ogólnym ujęciu. Słowa tytułowe, choć pochodzą z różnych dziedzin, spotykają się we wspólnym obszarze rozważań naukowych. Wskazują i podkreślają wagę i znaczenie dynamiki, głównie oddziaływania, i spostrzegania, głównie niepewności w zakresie tego, co jest widziane."(...)