Przeglądaj wg Słowo kluczowe "blended learning"
Teraz wyświetlane 1 - 4 z 4
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Internetowe źródła wiedzy jako alternatywa dla komercyjnych form dokształcania pracowników(Oficyna Wydawnicza AFM, 2013) Maj, Bernard; Woźniak, MartaCurrently, the Internet is undisputed leader when it comes to storing and transmitting the media of all sorts of data (vocabulary, science, news) from virtually any field of knowledge. Internet leadership in this area is primarily due to access to the largest distributed database and its search speed and thus the speed of access to specific information. The authors analyzed the possibilities posed by the Internet, as well as their practical use in the process of training employees. It focuses mainly on the theme of information and free access to knowledge was compared with commercial external training.Pozycja Kształcenie na odleglość w uczelni. Teoria i praktyka.(Politechnika Gdańska, 2015) Woźniak-Zapór, Marta; Grzyb, Mariusz; Rymarczyk, SebastianW artykule przedstawione zostaną zagadnienia związane z kształceniem na odległość, na przykładzie doświadczeń Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Przytoczone zostaną podstawy prawne oraz przepisy warunkujące wdrożenie blended – learningu w uczelni. Ukazane zostaną zagadnienia związane z Krajowymi Ramami Kwalifikacji w aspekcie funkcjonowania kształcenia na odległość. Przedstawione zostaną opinie studentów dotyczące zajęć prowadzonych w formie blended-learning.Pozycja Rola e-learningu jako metody zdobywania wiedzy(Oficyna Wydawnicza AFM, 2007) Maj, Bernard; Woźniak, MartaPrezentowanie treści przy użyciu metod e-learningowych może być wykorzystywane zarówno do tworzenia pełnych kursów czy szkoleń, jak i w formie wspomagającej tradycyjne metody przekazywania wiedzy. Tego typu szkolenia coraz częściej pojawiają się w szkolnictwie wyższym. W tekście przedstawiono wyniki badań, pozwalające na określenie stanu wiedzy studentów o e-learningu. Pokazano również, co jest, ich zdaniem najważniejsze w tej formie przekazywania wiedzy. Przeprowadzone badania pomogły także w określeniu roli, jaką dla e-learningu widzą studenci jako potencjalni jego użytkownicy.Pozycja Uczelniany system kształcenia na odleglość a KRK(Oficyna Wydawnicza AFM, 2013) Woźniak-Zapór, MartaNa rynku pracy najbardziej pożądana jest wiedza, umiejętności oraz kwalifikacji. KRK dla Szkolnictwa Wyższego opisują efekty kształcenia, czyli kwalifikacje jakie student zdobywa w czasie studiów. W związku z tym proces kształcenia można podzielić na bloki tematyczne służące osiąganiu określonego celu, czyli efektu kształcenia. Biorąc to pod uwagę, kierunki studiów mogłyby być rozpatrywane nie w skali wydziału, ale w skali uczelni. Dodając do tego elementy zdalnego nauczania perspektywa mogłaby być nawet poszerzona na zespół uczelni, obejmując nawet cały kraj. W artykule przedstawiono uwarunkowania kształcenia na odległość w Polsce, założenia uczelnianego sytemu kształcenia na odległość na przykładzie KAAFM, kształcenie na odległość w aspekcie KRK, a także opinie studentów na temat stosowania takiej metody kształcenia.