Przeglądaj wg Słowo kluczowe "efekt CNN"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy(Oficyna Wydawnicza AFM, 2010) Jastrzębski, Jerzy; Dobek-Ostrowska, Bogusława; Lewek, Antoni; Trudzik, Artur; Sala-Szczypiński, Marcin; du Vall, Marta; Walecka-Rynduch, Agnieszka; Wojniak, Justyna; Diawoł, Anna; Wyrwicz, Marek; Urlik, Szczepan; Majorek, Marta; Michnik, Wojciech; Vanevska, Katarzyna; Czajkowska, Katarzyna; Furman, Wojciech; du Vall, Marta; Walecka-Rynduch, AgnieszkaPublikacja składa się z piętnastu tekstów autorów reprezentujących ważne ośrodki akademickie kraju. Podzielona została na dwie części. Pierwszą stanowią teksty ukazujące wieloaspektowość funkcjonowania mediów w przestrzeni publicznej. Druga część publikacji to zróżnicowane przykłady zastosowania nowoczesnych mediów w funkcjonowaniu współczesnej polityki światowej i krajowej.