Przeglądaj wg Słowo kluczowe "internacjonalizacja przedsiębiorstw"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Krakowskie Studia Międzynarodowe nr 3, 2015 (Współczesny konfucjanizm w społeczeństwach i polityce państw Azji)(Oficyna Wydawnicza AFM, 2015) Bastid-Bruguière, Marianne; Gacek, Łukasz; Łozińska, Teresa; Wardęga, Joanna; Kościański, Artur; Bakalarska, Malwina; Guzik, Joanna Marta; Levi, Nicolas; Clément, Théo; Trojnar, Ewa; Lubina, Michał; Pawęta, Elena; Chiu, Chung-Yu; Sławiński, Roman; Zdanowski, Jerzy; Brataniec, Katarzyna; Zdanowski, Jerzy; Bednarczyk, BogusławaKierujemy do Państwa kolejny – już dwunasty – numer „Krakowskich Studiów Międzynarodowych” poświęcony krajom kultur pozaeuropejskich. Tym razem jest on poświęcony Azji i tej części tego kontynentu (wschodnia i południowo-wschodnia), która została objęta wpływami konfucjanizmu. Tematyka numeru nawiązuje do ważnego i aktualnego zjawiska, jakim jest coraz silniejszy wpływ kultury na szeroko rozumianą sferę stosunków międzynarodowych. Kultura stała się „subtelna siłą” (softpower) i ważnym instrumentem polityki zagranicznej. Wiele państw skutecznie wykorzystuje osiągnięcia artystyczne, technologiczne, sportowe i kulinarne do promowania swojego wizerunku i konkurowania z innymi państwami na polu polityki i gospodarki.Pozycja Przedsiębiorstwo na rynku międzynarodowym : uwarunkowania strategii internacjonalizacji i globalizacji(Oficyna Wydawnicza AFM, 2007) Oczkowska, RenataPodstawowym celem książki jest omówienie złożonej problematyki internacjonalizacji przedsiębiorstw, dokonanie analizy otoczenia międzynarodowego, a także działań marketingowych przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Książka składa się z pięciu rozdziałów teoretycznych oraz rozdziału zawierającego przykłady przedsiębiorstw działających na rynkach zagranicznych Książka jest przeznaczona dla studentów różnych kierunków studiów, tj.: zarządzania, marketingu międzynarodowego, ekonomii, stosunków międzynarodowych, a także europeistyki. Może również stanowić źródło inspiracji dla przedsiębiorców działających na rynku międzynarodowym.