Przeglądaj wg Słowo kluczowe "komunikowanie międzykulturowe"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Komunikacja międzykulturowa i lokalizm - (r)ewolucja w polskim public relations?(Oficyna Wydawnicza AFM Kraków, 2011) Piechota, GrażynaPozycja Public relations. Konteksty międzykulturowe i międzynarodowe(Oficyna Wydawnicza AFM Kraków, 2011) Piechota, Grażyna; Ryniejska-Kiełdanowicz, Marta; Całus-Siemieniuk, Justyna; Kaczmarek-Śliwińska, Monika; Zandman, Dagmara; Rup, Katarzyna; Pieprzyca, Małgorzata; Pieprzyca, Jarosław; Kryszk, Dariusz; Piechota, GrażynaKsiążka Public relations. Konteksty międzynarodowe i międzykulturowe to zbiór tekstów napisanych przez naukowców zajmujących się tematyką komunikacji społecznej i public relations, praktyków na co dzień podejmujących wyzwania, jakie niesie za sobą celowe i skuteczne komunikowanie (także w obszarze międzynarodowym i międzykulturowym) oraz studentów, którzy w 2010 r. ukończyli pierwsze podyplomowe studia Międzykulturowe public relations w Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Studenci, oceniając na potrzeby pracy dyplomowej wybrane obszary public relations podejmowali analizy i formułowali wnioski w sposób tak nowatorski i cenny dla praktycznego funkcjonowania public relations w Polsce, że za celowe uznano ich opublikowanie.