Przeglądaj wg Słowo kluczowe "konkurencja globalna łańcuch funkcji i wartości"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Zarządzanie i marketing: zeszyt naukowy(Oficyna Wydawnicza AFM, 2004) Surówka-Marszałek, Danuta; Swiatowiec, Justyna; Smutek, Halina; Kubacka, Dominika; Drwal, Marek; Fatuła, Dariusz; Stobiecka, Jadwiga; Żbikowska, Agnieszka; Dołhasz, Magdalena; Kapera, Krzysztof; Bober, Tomasz; Łapczyński, Mariusz; Plichta, Jarosław; Fudaliński, JanuszZe wstępu: "Artykuły składające się na niniejszą publikację obejmują czternaście opracowań tematycznych odnoszących się zarówno do warunków funkcjonowania podmiotów gospodarczych działających na wybranych rynkach branżowych, realizujących własne cele operacyjne i strategiczne w środowisku konkurencyjnym, jak i analizy postępowania na rynku podmiotów indywidualnych (konsumentów) uczestniczących w procesach szeroko rozumianej wymiany p roduktów, usług oraz informacji. Całość prezentowanych w tomie prac - z uwagi na ich meritum - ujęto w trzy grupy tematyczne. Pierwszą grupę tworzą prace nawiązujące"(...)