Przeglądaj wg Słowo kluczowe "lobbing"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Państwo i Społeczeństwo nr 1, 2004(Oficyna Wydawnicza AFM, 2004) Kubiak, Hieronim; Pucek, Zbigniew; Szmyd, Jan; Cziomer, Erhard; Mydel, Rajmund; Fassmann, Heinz; Ślusarczyk, Magdalena; Czamomski, Michał; Majchrowski, Jacek M.; Staszków, Jan; Pankowicz, Andrzej; Kliś, Maria; Maślanka, Tomasz; Trafas, Kazimierz; Dołhasz, Magdalena; Zębala, Elżbieta; Zarzycki, Zdzisław; Kapiszewski, AndrzejPozycja Społeczne i ekonomiczne aspekty lobbingu(Oficyna Wydawnicza AFM, 2004) Ślusarczyk, Magdalena"Dynamiczny i zachodzący na coraz większą skalę rozwój lobbingu uwidacznia się zarówno na scenie politycznej, w gospodarce, jak i w funkcjonowaniu organizacji rządowych i pozarządowych. Płaszczyzny życia publicznego stanowią pole bitew różnych grup interesów. Nasza rzeczywistość dowodzi, że nie wystarczy dzisiaj tylko mieć rację, trzeba umieć skutecznie do niej przekonać innych."(...)