Przeglądaj wg Słowo kluczowe "marketing międzynarodowy"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Gospodarcze i społeczne relacje współczesnego świata(Oficyna Wydawnicza AFM, 2007) Podobiński, Andrzej; Walec, Dominika; Czermińska, Małgorzata; Świerczyńska, Jowita; Majchrowska, Elżbieta; Papiernik, Katarzyna; Mesjasz, Lidia; Czubek, Henryk; Zysk, Wojciech; Budzowski, Klemens; Ślusarczyk, Magdalena; Petrovic-Randjelovic, Marija; Arandjelovic, Zoran; Szymanik, Ewa; Batut, Magdalena; Maciuszek, Marek; Sprengel, Mieczysław; Budzowski, KlemensGospodarcze i społeczne relacje współczesnego świata to przede wszystkim dynamiczny rozwój handlu międzynarodowego, turystyki międzynarodowej, internacjonalizacja działalności gospodarczej, postępujący proces integracji gospodarczej w różnych regionach świata, a także proces globalizacji przedsiębiorstw i instytucji. W trakcie obrad VII Międzynarodowej Konferencji Naukowej w Krakowie zorganizowanej przez Krakowską Szkołę Wyższą im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w dniach 27-29 maja 2007 roku w sekcji „Handel międzynarodowy i gospodarka światowa” przedstawiono kilkadziesiąt referatów, posterów i głosów w dyskusji. W niniejszej publikacji zamieszczono szesnaście tekstów dopuszczonych do druku przez Radę Naukową Konferencji i recenzenta prof. dr hab. Stanisława Wydymusa z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, które można podzielić na trzy grupy zagadnień: podstawowe parametry ekonomiczne determinujące handel międzynarodowy; znaczenie i rodzaje zagranicznych inwestycji bezpośrednich; społeczne i kulturowe problemy integracji gospodarczej i handlu.