Przeglądaj wg Słowo kluczowe "marketing polityczny"
Teraz wyświetlane 1 - 12 z 12
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Kryzys przywództwa w dobie marketingu politycznego(Oficyna Wydawnicza AFM, 2010) du Vall, Marta; Walecka-Rynduch, AgnieszkaPozycja Nowa jakość medialnych kampanii wyborczych na przykładzie amerykańskich kandydatów do urzędu prezydenta w pierwszej dekadzie XXI wieku(Oficyna Wydawnicza AFM, 2010) Majorek, MartaPozycja Nowe media a praktyki komunikacyjne(Oficyna Wydawnicza AFM, 2013) Krzysztofek, Kazimierz; Dorenda-Zaborowicz, Marta; Kuczma, Paweł; Sokołowski, Marek; Tarasewicz-Gryt, Oliwia; Kopecka-Piech, Katarzyna; Hajdasz, Jolanta; Sierocki, Radosław; Pokorna-Ignatowicz, Katarzyna; Jędrzejewski, Stanisław; Bierówka, JoannaPozycja Państwo i Społeczeństwo nr 1, 2012(Oficyna Wydawnicza AFM, 2012) Sowa, Kazimierz; Pekaniec, Anna; Gałkowski, Stanisław; Gałkowska, Agnieszka; Majorek, Marta; Wojniak, Justyna; Baran, Dariusz; du Vall, Marta; Walecka-Rynduch, Agnieszka; Konik, Marcin; Gruca, Grzegorz; Mróz, Piotr; Szymańska, Beata; Kuźma, Józef; Karpińska-Ochałek, Małgorzata; Pucek, Zbigniew; Majchrowski, JacekBieżący numer „Państwa i Społeczeństwa” zagospodarowany został przez dyscypliny ściśle humanistyczne: socjologię, fiozofię, pedagogikę, politologię i kulturoznawstwo, we wzajemnie przenikających się myślowo tekstach, reprezentujących przy tym wielość tematyczną i metodologiczną.Pozycja Państwo i Społeczeństwo nr 2, 2005 : Media i Polityka(Oficyna Wydawnicza AFM, 2005) Krauz-Mozer, Barbara; Gałkowska, Agnieszka; Gałkowski, Stanisław; Rittel, Stefan; Pokorna-Ignatowicz, Katarzyna; Nieć, Mateusz; Nowosad, Andrzej; Kasińska-Metryka, Agnieszka; Płudowski, Tomasz; Winiarska, Małgorzata; Szymańska, Agnieszka; Romiszewska, Beata; Romiszewska, Beata; Tokarz, Grzegorz; Sznajder, Agnieszka; Stępień, Stefan; Borowiec, Piotr; Malinowski, Maciej; Prostak, Agnieszka; Kawalec, Joanna; Konopka, Joanna; Pawłowski, Michał; Rudek, Joanna; Kilian, Stanisław; Walecka-Rynduch, Agnieszka; Kilian, Stanisław; Kapiszewski, AndrzejPozycja Państwo i Społeczeństwo nr 4, 2005(Oficyna Wydawnicza AFM, 2005) Lewandowski, Henryk; Kostecki, Apoloniusz; Lubelski, Marek; Kubiak-Cyrul, Agnieszka; Tor, Krzysztof; Buczek, Andrzej; Hofmańska, Ewa; Smaga, Łukasz; Banasik, Katarzyna; Lewandowska-Malec, Izabela; Ślusarska, Renata; Karp, Janusz; Obirek, Stanisław; Czajkowski, Wojciech; Pulit, Anna; Olearczyk, Teresa; Galata, Stanisław; Zarzycki, Zdzisław; Kapiszewski, AndrzejPozycja Państwo i Społeczeństwo nr 4, 2013(Oficyna Wydawnicza AFM, 2013) Pasek, Zbigniew; Kargol, Anna; Szczepański, Tomasz; Kasznik-Christian, Aleksandra; Tondera, Bogusław; Witkowski, Wojciech; Śliwa, Michał; du Vall, Marta; Majchrowski, Jacek M.; Gajda, Agnieszka; Majchrowski, Jacek M.Pozycja Państwo i Społeczeństwo nr 4, 2015 : Edukacja - Wychowanie - Rodzina(Oficyna Wydawnicza AFM, 2015) Olearczyk, Teresa; Mydel, Rajmund; Kliś, Maria; Grabowska, Magdalena; Białek, Katarzyna; Mirski, Andrzej; Kowal, Tomasz; Bolek, Katarzyna; Kowalczyk, Robert; Lew-Starowicz, Zbigniew; Balcer, Wiktor; Bodek-Szumiec, Beata; Kožuh, Anna; Rozwadowska, Elżbieta; Bienias, Aleksandra; Dobrzański, Artur; Leśniak, Małgorzata; Majchrowski, Jacek M.Problematyka prezentowanych w niniejszym tomie opracowań oscyluje wokół trzech wiodących kwestii: edukacji i kształcenia, problemów wychowania oraz problemów związanych z funkcjonowaniem rodziny, a podejmujący je autorzy to nie tylko uznane w swojej dziedzinie autorytety, ale także młodzi adepci takich dyscyplin naukowych jak psychologia, pedagogika oraz socjologia.Pozycja "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy(Oficyna Wydawnicza AFM, 2010) Jastrzębski, Jerzy; Dobek-Ostrowska, Bogusława; Lewek, Antoni; Trudzik, Artur; Sala-Szczypiński, Marcin; du Vall, Marta; Walecka-Rynduch, Agnieszka; Wojniak, Justyna; Diawoł, Anna; Wyrwicz, Marek; Urlik, Szczepan; Majorek, Marta; Michnik, Wojciech; Vanevska, Katarzyna; Czajkowska, Katarzyna; Furman, Wojciech; du Vall, Marta; Walecka-Rynduch, AgnieszkaPublikacja składa się z piętnastu tekstów autorów reprezentujących ważne ośrodki akademickie kraju. Podzielona została na dwie części. Pierwszą stanowią teksty ukazujące wieloaspektowość funkcjonowania mediów w przestrzeni publicznej. Druga część publikacji to zróżnicowane przykłady zastosowania nowoczesnych mediów w funkcjonowaniu współczesnej polityki światowej i krajowej.Pozycja Wizerunek jako element komunikowania politycznego. Analiza przypadku Samoobrony RP(Oficyna Wydawnicza AFM, 2015) Balcer, WiktorPozycja Wizerunek polityczny - tworzenie, oddziaływanie, skuteczność. Analiza na podstawie współczesnej sceny politycznej(Oficyna Wydawnicza AFM, 2005) Kasińska-Metryka, Agnieszka"Współczesna demokracja liberalna bywa coraz częściej nazywana „mediokracją”, demokracją zmarketingowaną lub teledemokracją. Nie bez racji mówi się o scenie czy też arenie politycznej, a sami politycy to po prostu aktorzy polityczni. Owe teatralne odniesienia nie są bynajmniej jedynie zabiegami stylistycznym, lecz ukazują fasadowość podejmowanych działań."(...)Pozycja Wybory parlamentarne 2007: media w kampanii wyborczej(Oficyna Wydawnicza AFM, 2008) Borowiec, Piotr; Jaskiernia, Alicja; Szczudlińska-Kanoś, Agnieszka; Zielińska-Kukurba, Beata; Pokorna-Ignatowicz, Katarzyna