Przeglądaj wg Słowo kluczowe "non-governmental organizations"
Teraz wyświetlane 1 - 4 z 4
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Krakowskie Studia Międzynarodowe nr 3, 2015 (Współczesny konfucjanizm w społeczeństwach i polityce państw Azji)(Oficyna Wydawnicza AFM, 2015) Bastid-Bruguière, Marianne; Gacek, Łukasz; Łozińska, Teresa; Wardęga, Joanna; Kościański, Artur; Bakalarska, Malwina; Guzik, Joanna Marta; Levi, Nicolas; Clément, Théo; Trojnar, Ewa; Lubina, Michał; Pawęta, Elena; Chiu, Chung-Yu; Sławiński, Roman; Zdanowski, Jerzy; Brataniec, Katarzyna; Zdanowski, Jerzy; Bednarczyk, BogusławaKierujemy do Państwa kolejny – już dwunasty – numer „Krakowskich Studiów Międzynarodowych” poświęcony krajom kultur pozaeuropejskich. Tym razem jest on poświęcony Azji i tej części tego kontynentu (wschodnia i południowo-wschodnia), która została objęta wpływami konfucjanizmu. Tematyka numeru nawiązuje do ważnego i aktualnego zjawiska, jakim jest coraz silniejszy wpływ kultury na szeroko rozumianą sferę stosunków międzynarodowych. Kultura stała się „subtelna siłą” (softpower) i ważnym instrumentem polityki zagranicznej. Wiele państw skutecznie wykorzystuje osiągnięcia artystyczne, technologiczne, sportowe i kulinarne do promowania swojego wizerunku i konkurowania z innymi państwami na polu polityki i gospodarki.Pozycja Polskie organizacje pozarządowe w Internecie(Oficyna Wydawnicza AFM, 2017) du Vall, MartaPunktem wyjścia dla podjętych rozważań jest założenie, że komunikacja zapośredniczona przez technologie informacyjno-komunikacyjne powinna być kluczowym elementem strategicznego zarządzania organizacją pozarządową, gdyż pozwala na dotarcie z informacjami dotyczącymi misji i celów działalności NGO do szerszego grona odbiorców. Autorka w artykule prezentuje efekty przeprowadzonych na grupie polskich organizacji pozarządowych badań sondażowych, które pozwalają zdiagnozować poziom kompetencji informacyjno-komunikacyjnych osób angażujących się w codzienną działalność polskich NGO.Pozycja Poradnictwo obywatelskie jako aktywizacyjna forma pomocy oferowana jednostkom i rodzinom(Oficyna Wydawnicza AFM, 2012) Parlicki, MariuszThe article presents an idea, definition and history of evolution of the citizens advice in Poland. It emphasizes the value of the citizens advice as a supporting form of stimulation for individual and family to act in favour of overcoming difficult and crisis situations.Pozycja Reklama społeczna jako jedna z form komunikowania wartości rodzicielstwa i rodziny oraz wartości rodzinnych w marketingu społecznym(Oficyna Wydawnicza AFM, 2011) Parlicki, MariuszThe goal of this research is to present meaning of social advertisement in promoting desired social behaviors, particularly, these ones aimed to formation and consolidation family as well as proper attitude, behavior and relationship between family members. Theoretical part of this research is based on the analysis of polish social advertisement in the last couple of years. Idea of using social advertisement for the issue of promoting family and its values will be presented in wide contexts of social marketing. This research also pays attention to the media preferred by organizers of social campaigns for family.