Przeglądaj wg Słowo kluczowe "place brand"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Strategia rozwoju gminy a budowa marki miejsca(Oficyna Wydawnicza AFM Uniwersytetu Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie, 2024) Ptaszek, PawełPrzedmiotem pracy jest analiza wzajemnej relacji strategii rozwoju gminy i marki miejsca. Pojęcia te – często stosowane na gruncie nauk o zarządzaniu – są względem siebie komplementarne. Marka miejsca stanowi kluczowy element formułowania strategii rozwoju z punktu widzenia budowy przewag konkurencyjnych. Przewagi te można z kolei rozpatrywać jako kluczowe czynniki rozwoju, które mają pozytywny wpływ na kształtowanie marki miejsca. Zagadnienie strategii rozwoju i marki miejsca należy także rozpatrywać przez pryzmat endogenicznych koncepcji rozwoju, a w szczególności koncepcji zależności od ścieżki. Ponadto poddano analizie zewnętrzną i wewnętrzną w stosunku do organizacji terytorialnej funkcję marki miejsca, a także model strategii konkurencyjnej z perspektywy kształtowania marki miejsca.