Logo repozytorium
  • English
  • Polski
  • Zaloguj
    Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Wszystko na UAFM
O projekcieRegulaminPolityka bezpieczeństwa
Aspekty prawneSprawdź politykę wydawcy
FAQSłownik pojęć
Kontakt
  • English
  • Polski
  • Zaloguj
    Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg słów kluczowych

Przeglądaj wg Słowo kluczowe "potencjał kontrwywiadu"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Bezpieczeństwo. Teoria i Praktyka nr 4 (XXI), 2015
    (Oficyna Wydawnicza AFM, 2015) Konieczny, Jerzy; Bełdzikowski, Ryszard; Kwieciński, Mirosław; Passella, Krzysztof; Poździoch, Stefan; Prorok, Magdalena; Szemliński, Jarosław; Stęplewski, Bogumił; Kudzin-Borkowska, Małgorzata; Borkowski, Robert; Lasoń, Marcin; Kwieciński, Mirosław; Budzowski, Klemens
    Problematyka poruszana w niniejszym numerze kwartalnika koncentruje się głównie na bezpieczeństwie państwa oraz bezpieczeństwie biznesu, w tym zagadnieniach wywiadu i kontrwywiadu gospodarczego (biznesowego), co dowodzi znaczenia zarówno teoretycznego, jak i praktycznego podejścia w rozwijaniu młodej dziedziny wiedzy – nauk(i) o bezpieczeństwie.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Potencjał wywiadu i kontrwywiadu gospodarczego przedsiębiorstw polskiego sektora MSP. Próba oceny
    (Oficyna Wydawnicza AFM, 2015) Kwieciński, Mirosław
    Celem artykułu jest próba wskazania na założenia i możliwości oceny budowanego, a jak wydaje się niezbędnego do współczesnego funkcjonowania, potencjału narzędzi wywiadu i kontrwywiadu gospodarczego przedsiębiorstw sektora MSP. Artykuł zawiera krótką charakterystykę znaczenia w gospodarce polskiego sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Zwrócono uwagę na główne czynniki sukcesu w działalności przedsiębiorstw. Jednym z istotnych okazuje się wywiad i kontrwywiad gospodarczy. Wskazano na powszechnie występujące powiązania sieciowe pomiędzy przedsiębiorstwami jako naturalne środowisko możliwości realizacji koncepcji wywiadu i kontrwywiadu gospodarczego. Zwrócono uwagę na liczbę różnorodnych zagrożeń bytu przedsiębiorstw sektora MSP, wskazując na możliwe pożytki minimalizowania zagrożeń, wynikające z wykorzystania rozwiązań wywiadu i kontrwywiadu gospodarczego. Końcowy fragment artykułu zawiera identyfikację obszarów i aktywności niezbędnych dla skutecznej realizacji zadań wywiadu i kontrwywiadu gospodarczego w przedsiębiorstwach sektora MSP. Wskazano także na możliwe do zastosowania metody oceny potencjału wywiadu i kontrwywiadu gospodarczego w strukturach małych i średnich przedsiębiorstw.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin