Przeglądaj wg Słowo kluczowe "presidential election"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Nowa jakość medialnych kampanii wyborczych na przykładzie amerykańskich kandydatów do urzędu prezydenta w pierwszej dekadzie XXI wieku(Oficyna Wydawnicza AFM, 2010) Majorek, MartaPozycja Państwo i Społeczeństwo nr 2, 2005 : Media i Polityka(Oficyna Wydawnicza AFM, 2005) Krauz-Mozer, Barbara; Gałkowska, Agnieszka; Gałkowski, Stanisław; Rittel, Stefan; Pokorna-Ignatowicz, Katarzyna; Nieć, Mateusz; Nowosad, Andrzej; Kasińska-Metryka, Agnieszka; Płudowski, Tomasz; Winiarska, Małgorzata; Szymańska, Agnieszka; Romiszewska, Beata; Romiszewska, Beata; Tokarz, Grzegorz; Sznajder, Agnieszka; Stępień, Stefan; Borowiec, Piotr; Malinowski, Maciej; Prostak, Agnieszka; Kawalec, Joanna; Konopka, Joanna; Pawłowski, Michał; Rudek, Joanna; Kilian, Stanisław; Walecka-Rynduch, Agnieszka; Kilian, Stanisław; Kapiszewski, Andrzej