Przeglądaj wg Słowo kluczowe "procesy innowacyjne"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Decyzje inwestycyjne współczesnej korporacji: dylematy racjonalności(Oficyna Wydawnicza AFM, 2011) Waśniewski, KrzysztofPozycja Marketing(Oficyna Wydawnicza AFM, 2010) Pera, Bożena; Walas-Trębacz, Jolanta; Oczkowska, Renata; Surówka-Marszałek, Danuta; Orzeł, Karolina; Dołhasz, Magdalena; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Fudaliński, Janusz; Smutek, Halina; Surówka-Marszałek, DanutaArtykuły zebrane w niniejszym Zeszycie dotyczą problematyki zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach działających na rynkach krajowych i międzynarodowych. Efektywne funkcjonowanie współczesnych organizacji wymaga bowiem rozeznania warunków panujących na rynkach docelowych pozwalających na prawidłowe opracowanie ich strategii działania.