Przeglądaj wg Słowo kluczowe "program kształcenia"
Teraz wyświetlane 1 - 3 z 3
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Procedury opiniowania kierunkowych efektów kształcenia przez studentów(Oficyna Wydawnicza AFM, 2013) Grabiński, Tadeusz; Merklinger-Gruchała, AnnaJednym z wymogów wdrożenia nowych programów kształcenia jest zasięganie opinii interesariuszy (studentów i pracodawców) na temat przydatności i poprawności kierunkowych efektów kształcenia założonych w programie studiów. Poniżej przedstawia się metody i narzędzia pozyskiwania opinii studenckich oraz generowanie na ich podstawie macierzy danych, stanowiących podstawę przeprowadzania analiz. Rozważania dotyczą opinii studenckich zebranych na wybranym kierunku i poziomie studiów (Zarządzanie, studia licencjackie). Ankietyzacja miała charakter pilotażowy i ukierunkowana była na weryfikację procedur pozyskiwania danych oraz identyfikację zagrożeń w zakresie rzetelności i wiarygodności uzyskiwanych opinii.Pozycja Przyczynek do dyskusji na temat standardów edukacyjnych w zjednoczonej Europie(Oficyna Wydawnicza AFM, 2006) Nieciuński, Stanisław; Kulczycki, Jerzy"Przez pojęcie standardów zwykle rozumie się ściśle określone modele, wymogi lub wzorce, np. wzorce zachowania się. Julian P. Sawiński pisze: „Standard oznacza przede wszystkim »coś«, ten wynik, który jest oczekiwany i akceptowany”. Analogiczne poglądy wyraża Wacław Strykowski: „standard to model, norma, wzorzec ustalony przez specjalistów, instytucje, organizacje lub społeczeństwo”. Podobną definicję przytacza Stefan M. Kwiatkowski."(...)Pozycja Uwarunkowania zrównoważonego rozwoju organizacji(Oficyna Wydawnicza AFM, 2019) Fatuła, Dariusz; Smutek, Halina; Chodyński, Andrzej; Piekarz, Halina; Borek, Mirosław; Uryga, Renata; Matusiková, Lucja; Ziarko, Janusz; Mihalčová, Bohuslava; Kádárová, Jaroslava; Pružinský, MichalZ wprowadzenia: "Zrównoważony rozwój organizacji, oprócz tworzenia przewag rynkowych, wymaga obecnie dostrzegania wzajemnego wpływu całego spektrum otoczenia, szczególnie w aspekcie społecznym. Organizacje odpowiedzialne dbają o środowisko w którym działają i doceniają pracowników, dzięki czemu odpowiednio zarządzając ich wiedzą, potrafią wprowadzać innowacje pochodzące nie tylko z zewnątrz, lecz także wypływające z kreatywności osób w nich zatrudnionych. Wykorzystując specyfikę komunikacji marketingowej nowego pokolenia pracowników i klientów, firmy kładą nacisk na szkolenia menadżerów oraz zapewniają dogodne warunki pracy, m.in. matkom dzielącym obowiązki zawodowe z wychowywaniem dzieci. Niniejsza publikacja stara się przybliżyć czytelnikom, jak umiejętnie wykorzystać wspominane uwarunkowania w celu przyspieszenia zrównoważonego rozwoju organizacji."(...)