Przeglądaj wg Słowo kluczowe "public relations"
Teraz wyświetlane 1 - 4 z 4
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Mixer magazyn studentów nr 49, grudzień 2011(2011) Zdechlikiewicz, DorotaZaduszkowa zaduma już odeszła w niepamięć rozpoczął się za to czas poślizgów i zderzeń. Na drogach ślisko, ślisko również w polityce. Pierwszy poślizg lekko kontrolowany zaliczyli europosłowie PiS, co poskutkowało zderzeniem z liderem partii i powstaniem nowego klubu parlamentarnego "Polska solidarna" Nowy to ten klub jest wyłącznie formalnie, bo i opakowanie nie najnowsze i zawartość też nie olśniewa świeżością. Czy z tej mąki będzie chleb? Ano, zobaczymy. 11 listopada na ulicach stolicy zderzyły się również i to z dużym hukiem dwie manifestacje pokojowe. Kolorowa i niepodległościowa starły się na tyle skutecznie, że teraz prokuratorzy będą mieli co robić. Świętujemy zatem coraz huczniej, szkoda tylko, ze w efekcie Święto Odzyskania Niepodległości stało się dniem ulicznych awantur. Korzystamy z naszych demokratycznych swobód coraz chętniej i coraz mniej odpowiedzialnie. Poślizg zupełnie niekontrolowany z kolei, zaliczył Sąd Rejestrowy, który wydał kontrowersyjna decyzję o legalizacji „zakazu pedałowania" falangi i celtyckiego krzyża, jako symboli NOP-u, Decyzja równie kuriozalna, co niezrozumiała, sprawiająca, że demokratycznie podważamy własną konstytucję i promujemy ba!, wręcz chronimy prawem neofaszyzm i homofobię. Również i nam nie udało się uniknąć poślizgu, stąd bieżący numer Waszego magazynu ukazał się nieco później Mamy nadzieję, że dłuższe niż zazwyczaj oczekiwanie tylko zaostrzyło Wasz apetyt na dobrą lekturę. W grudniowym Mikserze przedstawiamy Wydział Psychologii i Nauk o Rodzinie KA oraz prezentujemy politykę w wydaniu 2.0, nową akcję promującą czytanie i wiele ciekawych artykułów nie tylko o świątecznej tematyce. Redakcja Mixera życzy swoim sympatykom, czytelnikom, krytykom wspaniałych, rodzinnych i niezwykłych Świąt Bożego Narodzenia i pełnego spełnionych planów Nowego roku 2012.Pozycja Państwo, gospodarka, społeczeństwo w integrującej się Europie TOM 2(Oficyna Wydawnicza AFM, 2003) Fatuła, Dariusz; Belniak, Magdalena; Dołhasz, Magdalena; Djordjevié, Miroslav; Gorzelany-Dziadkowiec, Magdalena; Korzeniowski, Leszek; Kubacka, Dominika; Machaczka, Krzysztof; Machaczka, Małgorzata; Micek, Magdalena; Mikuš, Pavel; Oberuč, Jaroslav; Obradovič, Saša; Pionka, Maria; Rosić, Ilija; Smutek, Halina; Surówka-Marszałek, Danuta; Swiatowiec, Justyna; Stach, Ryszard; Tyrała, Paweł; Walas-Trębacz, Jolanta; Veselinovic, Petar; Ziarko, Janusz; Żbikowska, AgnieszkaZe wstępu: "Sekcja Zarządzania i Marketingu w ramach III Międzynarodowej Konferencji organizowanej przez Krakowską Szkołę Wyższą im. A. F. Modrzewskiego obradowała pod hasłem „Zarządzanie i marketing w procesie globalizacji”. Zarówno procesy globalizacji, jak i integracji obejmują szerokie spektrum przemian we wszystkich dziedzinach życia, do czego nawiązuje tytuł konferencji. Globalizacja jest procesem niekontrolowanym lub kontrolowanym tylko w niewielkim stopniu, integracja zaś podlega kontroli integrujących się państw, zależy od ich woli. Integracja jest łączeniem się mniejszych struktur w większe, dostosowaniem norm, otwarciem na współpracę. Globalizacja wynika przede wszystkim z postępu technicznego, który ułatwił wymianę informacji w skali całego globu. Globalizacja prowadzi w swej konsekwencji do umiędzynarodowienia działalności gospodarczej. Wynalazki z dziedziny multimediów i przetwarzania danych pozwalają przekraczać wiele barier w dziedzinie ekonomii, socjologii, kultury, techniki. W wielu przypadkach może to osłabiać działanie administracji państwowych i programów rządowych kreujących politykę gospodarczą państwa. Szczególnego tempa globalizacja nabiera na rynku finansowym, gdzie wiele produktów czy usług ma niematerialny charakter."(...)Pozycja Postrzeganie prasy samorządowej przez środowisko dziennikarskie. Kontrowersje wokół wydawania periodyków przez jednostki samorządu terytorialnego(Oficyna Wydawnicza AFM, 2017) Krawczyk, DariuszPrasa samorządowa na trwałe wpisała się w polski krajobraz medialny. Wydawanie gazet bezpośrednio przez administrację terenową lub na jej zlecenie spotyka się jednak z krytyką. Podstawowym zarzutem jest nieuczciwa konkurencja wobec czasopism prywatnych. Zdaniem niektórych regionalnych izb obrachunkowych, nadzorujących jednostki samorządu terytorialnego, publikowanie płatnych reklam przez prasę samorządową jest łamaniem dyscypliny finansów publicznych. W opinii innych izb – to niezbywalne prawo prasy, także samorządowej. Na podstawie przeprowadzonych badań można stwierdzić, że sami dziennikarze mediów komercyjnych w większości uważają, że prasa samorządowa powinna być wydawana. Na celowość jej edycji wskazują też studenci dziennikarstwa i komunikacji społecznej, dostrzegając przy tym – podobnie jak dziennikarze – słabe strony prasy samorządowej, czyli np. przypadki nadmiernego akcentowania komunikacji perswazyjnej czy braku profesjonalizmu zespołów redakcyjnych. Ogólna ocena prasy samorządowej formułowana przez środowisko dziennikarskie jest pozytywna – przy świadomości, że prasa taka w obowiązującym stanie prawnym nie wypełnia funkcji kontrolnej wobec samorządów.Pozycja Zarządzanie procesami rynkowymi(Oficyna Wydawnicza AFM, 2005) Adamus, Wiktor; Antoniszyn, Emil; Chlipała, Paweł; Chodyński, Andrzej; Doikov, Deyan; Dołhasz, Magdalena; Droppa, Milan; Fatuła, Dariusz; Jabłoński, Adam; Jabłoński, Marek; Günther, Johann; Księżyk, Marianna; Jenčo, Michal; Kachel, Barbara; Kostka, Tomasz; Kozioł, Wojciech; Kwast, Urszula; Lysá, Ľudmila; Maj, Bernard; Mikuš, Pavel; Nowosad, Andrzej; Osiewalska, Anna; Osiewalski, Jacek; Płonka, Maria; Potocki, Arkadiusz; Pohle, Beatrice; Pružinský, Michal; Rawski, Marek; Rutkowski, Marek; Sakharov, Vadym; Sehl, Ilka; Smutek, Halina; Surówka-Marszałek, Danuta; Szopa, Andrzej; Szopa, Bogumiła; Światowiec, Justyna; Walas-Trębacz, Jolanta; Westermann, GeorgZe wstępu: "Opracowanie niniejsze przekazywane do rąk czytelników to plon działalności naukowej pracowników Wydziału Zarządzania i Marketingu Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego oraz pracowników innych uczelni z Polski i Europy. Duże zróżnicowanie tematyczne wynika m. in. z rozwoju Uczelni, Wydziału i poszerzenia współpracy krajowej i międzynarodowej z innymi jednostkami naukowymi. Pomimo tego, iż wiele artykułów ze względu na podejmowane w nich problemy trudno jednoznacznie zakwalifikować do jednej wąskiej dziedziny, zdecydowano o podziale materiału na trzy części: zarządzanie, finanse i marketing. O zakwalifikowaniu opracowania do poszczególnych części zadecydowała nie tylko istota rozważanego tematu, ale także często bardzo interesujące i odkrywcze powiązania z innymi dziedzinami szeroko pojętego zarządzania i ekonomii. Stąd też publikacja jest recenzowana przez trzech niezależnych recenzentów."(...)