Przeglądaj wg Słowo kluczowe "reklama społeczna"
Teraz wyświetlane 1 - 6 z 6
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Emocje i manipulacje - rzecz o komunikowaniu 1 procenta podatku(Towarzystwo Studiów Dziennikarskich, Rzeszów, 2015) Piechota, GrażynaThe working paper is devoted to the analysis of messages formulated by public benefit organizations in connection with annual collection of funds from a tax deduction. The content of messages aimed at the environment was presented in such a way as to show how manipulation and emotions used in communica- tion influence the efficiency of collecting funds from one per cent allocation. The use of propaganda in building messages connected with one per cent allocation has also been considered, not only in the context of activities of public benefit organizations but also other entities that build their image in the context of applying for one per cent of tax.Pozycja Media a opinie i postawy społeczne(Oficyna Wydawnicza AFM, 2011) Sienkiewicz, Piotr; Dęsoł, Agnieszka; Frańczuk, Magdalena; Karaźniewicz, Justyna; Kotowska, Monika; Vanevska, Katarzyna; Bazan, Maria; Kożuch, Julita; Przybysz, Monika Marta; Męcfal, Sylwia; Pucek, Zbigniew; Bierówka, JoannaPozycja Państwo i Społeczeństwo nr 3, 2011 : Wielowymiarowy obraz rodziny(Oficyna Wydawnicza AFM, 2011) Maj, Beata; Kliś, Maria; Śledzianowski, Jan; Smolik, Katarzyna; Kawula, Anna; Stawarz-Popek, Kinga; Parlicki, Mariusz; Lis, Wojciech; Gizella, Jerzy; Kluzowa, Krystyna; Leśniak, Małgorzata; Majchrowski, JacekPozycja Państwo i społeczeństwo w XXI wieku. Zarządzanie i marketing w XXI wieku.(Oficyna Wydawnicza AFM, 2004) Józsa, László; Czeglédi, Csilla; Забута, Тамара; Donkov, Deyan; Dołhasz, Magdalena; Surówka-Marszałek, Danuta; Światowiec, Justyna; Drwal, Marek; Kubacka, Dominika; Plichta, Jarosław; Westermann, Georg; Kettner, Brita; Chodyński, Andrzej; Kulwicki, Eugeniusz; Adamus, Wiktor; Gręda, Anna; Smutek, Halina; Walas-Trębacz, Jolanta; Fudaliński, Janusz; Ziarko, Janusz; Kubiak, Krzysztof; Tyrała, Paweł; Wilk-Kołodziejczyk, Dorota; Lysá, Ľudmila; Simek, Stanislav; Mikuš, Pavel; Droppa, Milan; Krawczyk, Wiktor; Płonka, Maria; Fatuła, Dariusz; Kosowski, Bogdan; Micek, Magdalena; Kowalczyk, Paulina; Nieciuński, Jakub; Belniak, Magdalena; Oliwkiewicz, BarbaraSłowo wstępne "Obrady w sekcji „Zarządzania i Marketingu” odbywały się pod hasłem „Zarządzanie i Marketing w XXI wieku”. Tak pojemne hasło uwarunkowane było szeroką tematyką artykułów zgłoszonych, a następnie prezentowanych i dyskutowanych w ramach obrad konferencyjnych. Wystąpienia i prowadzona po nich dyskusja odbywały się z kolei w ramach trzech grup tematycznych: 1. Marketing, 2. Zarządzanie, 3. Finanse - Ryzyko - Bezpieczeństwo. Podział ten porządkuje i zawęża, ale równocześnie konkretyzuje poruszone problemy w ramach danego obszaru tematycznego. Lektura prezentowanych tu artykułów zaciekawi z pewnością każdego, kto bacznie przygląda się przemianom zachodzącym w wielu aspektach i poziomach ekonomii w rozpoczętym XXI wieku. Warto streścić tu zagadnienia poszczególnych grup tematycznych dla przybliżenia ich istoty i wskazania specyfiki omawianych w sekcji treści."(...)Pozycja Państwo, gospodarka, społeczeństwo w integrującej się Europie TOM 1(Oficyna Wydawnicza AFM, 2003) Stoczewska, Barbara; Barcik, Agnieszka; Bereza, Arkadiusz; Daniel, Krystyna; Konieczny, Jerzy; Smyk, Grzegorz; Tor, Krzysztof; Wolański, Robert; Wyrwa, Joanna; Łoś-Tomiak, Anna; Kilian, Stanisław; Delorme, Andrzej; Kosowski, Bogdan; Madera, Andrzej J.; Nieć, Mateusz; Szlachta, Bogdan; Tokarz, Grzegorz; Szarota, Zofia; Babuśka, Iwona; Józefik, Barbara; Lubińska-Bogacka, Magdalena; Sierankiewicz, Ewa; Bielawska, Małgorzata; Tyrała, PawełZe wstępu: "III Międzynarodowa Konferencja Naukowa, jaką w pierwszych dniach czerwca 2003 roku zorganizowała Krakowska Szkoła Wyższa, poświęcona była uczczeniu wyjątkowego jubileuszu 500-lecia urodzin jej patrona - Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Jednak to nie myśl polityczna tego wielkiego Polaka i reformatora stała się wiodącym tematem konferencji. W centrum zainteresowań znalazły się zagadnienia 0 wiele bardziej aktualne, dotyczące bowiem integracji europejskiej. Problematyka tym bardziej żywotna, gdyż dotykająca bieżącego życia politycznego - zwłaszcza w kontekście referendum akcesyjnego, które odbyło się w równy tydzień po konferencji. Tak więc jej uczestnicy mieli doskonałą okazję do podjęcia interesujących rozważań związanych z perspektywą rozwoju państwa, gospodarki i społeczeństwa w warunkach integracji europejskiej."(...)Pozycja "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy(Oficyna Wydawnicza AFM, 2010) Jastrzębski, Jerzy; Dobek-Ostrowska, Bogusława; Lewek, Antoni; Trudzik, Artur; Sala-Szczypiński, Marcin; du Vall, Marta; Walecka-Rynduch, Agnieszka; Wojniak, Justyna; Diawoł, Anna; Wyrwicz, Marek; Urlik, Szczepan; Majorek, Marta; Michnik, Wojciech; Vanevska, Katarzyna; Czajkowska, Katarzyna; Furman, Wojciech; du Vall, Marta; Walecka-Rynduch, AgnieszkaPublikacja składa się z piętnastu tekstów autorów reprezentujących ważne ośrodki akademickie kraju. Podzielona została na dwie części. Pierwszą stanowią teksty ukazujące wieloaspektowość funkcjonowania mediów w przestrzeni publicznej. Druga część publikacji to zróżnicowane przykłady zastosowania nowoczesnych mediów w funkcjonowaniu współczesnej polityki światowej i krajowej.