Przeglądaj wg Słowo kluczowe "reklama zewnętrzna"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Metody i obszary zarządzania(Oficyna Wydawnicza AFM, 2007) Carić, Marko; Hilarowicz, Agata; Janiszewska-Poszwa, Ewa; Laskowska, Jolanta; Makowiec, Marek; Potocki, Arkadiusz; Poździoch, Stefan; Staliński, Piotr; Walas-Trębacz, Jolanta; Dołhasz, Magdalena; Konstatinova, Roumiana; Magyar, Zoltán; Oczkowska, Renata; Płonka, Maria; Surówka-Marszałek, Danuta; Potocki, ArkadiuszOpracowanie poświęcone jest charakterystyce i propozycji rozwiązania wybranych problemów zarządzania. Kilka tekstów dotyczy roli mediów (a także innych instrumentów) w marketingu. Ciekawe jest opracowanie oparte na pewnej autorskiej typologii instrumentów marketingu-mix stosowych przez przedsiębiorstwa działające na rynkach zagranicznych. Druga grupa artykułów poświęcona jest nowym formom zatrudnienia, partycypacji pracowników oraz standardów ochrony pracy, które winny być stosowane przez nasze organizacje. Zatem blok ten dotyczy zagadnień organizacji pracy. Są także artykuły prezentujące konkretne metody zarządzania, począwszy od zarządzania komunikacją, przez zarządzanie strategiczne, a na systemach zarządzania produkcją skończywszy. Niektórzy Autorzy podejmują się nie tylko prezentacji, a także przedstawiają pewne rozwiązania zagadnień dotyczących niemal wszystkich obywateli. Tu przede wszystkim należy wymienić rozważania o kształtowaniu tran sportu publicznego. Ciekawe jest także studium o możliwości wykorzystania Internetu na rynku ubezpieczeń społecznych.Pozycja Państwo, gospodarka, społeczeństwo w integrującej się Europie TOM 2(Oficyna Wydawnicza AFM, 2003) Fatuła, Dariusz; Belniak, Magdalena; Dołhasz, Magdalena; Djordjevié, Miroslav; Gorzelany-Dziadkowiec, Magdalena; Korzeniowski, Leszek; Kubacka, Dominika; Machaczka, Krzysztof; Machaczka, Małgorzata; Micek, Magdalena; Mikuš, Pavel; Oberuč, Jaroslav; Obradovič, Saša; Pionka, Maria; Rosić, Ilija; Smutek, Halina; Surówka-Marszałek, Danuta; Swiatowiec, Justyna; Stach, Ryszard; Tyrała, Paweł; Walas-Trębacz, Jolanta; Veselinovic, Petar; Ziarko, Janusz; Żbikowska, AgnieszkaZe wstępu: "Sekcja Zarządzania i Marketingu w ramach III Międzynarodowej Konferencji organizowanej przez Krakowską Szkołę Wyższą im. A. F. Modrzewskiego obradowała pod hasłem „Zarządzanie i marketing w procesie globalizacji”. Zarówno procesy globalizacji, jak i integracji obejmują szerokie spektrum przemian we wszystkich dziedzinach życia, do czego nawiązuje tytuł konferencji. Globalizacja jest procesem niekontrolowanym lub kontrolowanym tylko w niewielkim stopniu, integracja zaś podlega kontroli integrujących się państw, zależy od ich woli. Integracja jest łączeniem się mniejszych struktur w większe, dostosowaniem norm, otwarciem na współpracę. Globalizacja wynika przede wszystkim z postępu technicznego, który ułatwił wymianę informacji w skali całego globu. Globalizacja prowadzi w swej konsekwencji do umiędzynarodowienia działalności gospodarczej. Wynalazki z dziedziny multimediów i przetwarzania danych pozwalają przekraczać wiele barier w dziedzinie ekonomii, socjologii, kultury, techniki. W wielu przypadkach może to osłabiać działanie administracji państwowych i programów rządowych kreujących politykę gospodarczą państwa. Szczególnego tempa globalizacja nabiera na rynku finansowym, gdzie wiele produktów czy usług ma niematerialny charakter."(...)