Logo repozytorium
  • English
  • Polski
  • Zaloguj
    Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Wszystko na UAFM
O projekcieRegulaminPolityka bezpieczeństwa
Aspekty prawneSprawdź politykę wydawcy
FAQSłownik pojęć
Kontakt
  • English
  • Polski
  • Zaloguj
    Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg słów kluczowych

Przeglądaj wg Słowo kluczowe "rozwój intelektualny"

Teraz wyświetlane 1 - 3 z 3
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Kształcenie akademickie a intelektualny rozwój młodzieży studenckiej
    (Oficyna Wydawnicza AFM, 2006) Nieciuński, Stanisław
    Z wprowadzenia: "Stopień wykorzystania zgromadzonej aktualnie psychologicznej wiedzy na temat cech osobowości wyróżniających młodzież studencką uznaje się we współczesnej dydaktyce za niesatysfakcjonujący. Poprawę tego niekorzystnego stanu rzeczy należy poczytywać za pilne i ważkie wyzwanie stojące przed reprezentantami wymienionej dyscypliny wiedzy. Jest ono przynajmniej z dwóch względów ich najważniejszym zadaniem. Po pierwsze, ilość psychologicznych informacji, pomijanych w pracach z zakresu dydaktyki, dotyczących interesującego nas poziomu kształcenia, szybko i systematycznie rośnie. Po drugie, przedmiot pomijanej wiedzy stanowią zjawiska rozwoju. Proces edukacji w zasadzie sprowadza się bowiem do ich intencyjnej optymalizacji- także na etapie kształcenia akademickiego."(...)
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Państwo i Społeczeństwo nr 3, 2006 : Studia, rozprawy, artykuły
    (Oficyna Wydawnicza AFM, 2006) Pucek, Zbigniew; Nieciuński, Stanisław; Szumpich, Stanisław; Ziarko, Janusz; Wroński, Ryszard; Gaweł, Anna; Kulczycki, Jerzy; Blachnicki, Bogusław; Kliś, Maria; Jordan, Maria; Bożek, Martin; Rojek, Piotr; Młynarczyk, Andrzej; Młynarczyk, Krystian; Woźniak, Marta; Majchrowski, Jacek
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Znaczenie zainteresowań czytelniczych dla efektów uczenia się tekstu w dobie cywilizacji obrazkowej
    (Oficyna Wydawnicza AFM, 2006) Kliś, Maria
    Z wprowadzenia: "Kompetencje językowe, w tym zdolność rozumienia tekstów pisanych oraz przyswajania na ich podstawie nowej wiedzy, są zdolnościami właściwymi jedynie człowiekowi, decydującymi o specyfice jego poznawczego rozwoju. W cywilizowanych społeczeństwach teksty stanowią główny nośnik informacji oraz wiedzy; za ich pośrednictwem dokonuje się międzypokoleniowa transmisja osiągnięć nauki oraz kultury."(...)

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin