Przeglądaj wg Słowo kluczowe "rynek mediów w Polsce"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Media katolickie w III RP i ich wkład w budowę polskiej demokracji(Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, 2007) Pokorna-Ignatowicz, KatarzynaPozycja Problemy zawodowe dziennikarzy w Polsce u progu nowego wieku na podstawie analizy branżowego miesięcznika „Press”(Instytut Dziennikarstwa UW, Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, 2001) Pokorna-Ignatowicz, KatarzynaThe Author has studies 12 issues of the monthly magazine from 2000. The aim of the survey is to study actual issues that journalists were involved in and the generał path followed by journalists in Poland as a professional group. The analysis focuses on the issue of professionalism of the journalists’ circles. The outcome of the study is not entirely optimistic for this professional group, however, in the author’s opinion a discussion and diagnosis of the causes are necessary to build up solidarity in the group conceming important matters.