Przeglądaj wg Słowo kluczowe "rynek zagraniczny"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Przedsiębiorstwo na rynku międzynarodowym : uwarunkowania strategii internacjonalizacji i globalizacji(Oficyna Wydawnicza AFM, 2007) Oczkowska, RenataPodstawowym celem książki jest omówienie złożonej problematyki internacjonalizacji przedsiębiorstw, dokonanie analizy otoczenia międzynarodowego, a także działań marketingowych przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Książka składa się z pięciu rozdziałów teoretycznych oraz rozdziału zawierającego przykłady przedsiębiorstw działających na rynkach zagranicznych Książka jest przeznaczona dla studentów różnych kierunków studiów, tj.: zarządzania, marketingu międzynarodowego, ekonomii, stosunków międzynarodowych, a także europeistyki. Może również stanowić źródło inspiracji dla przedsiębiorców działających na rynku międzynarodowym.