Przeglądaj wg Słowo kluczowe "tendencje w handlu międzynarodowym"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Polska i społeczeństwo w XXI wieku. Sekcja: Handel zagraniczny i amerykanistyka(Oficyna Wydawnicza AFM, 2004) Budzowski, Klemens; Batut, Magdalena; Świerczyńska, Jowita; Czermińska, Małgorzata; Czubek, Henryk; Drobny, Paweł; Gołębiowska-Śmiałek, Magdalena; Koyanecka, Maria; Laidler, Paweł; Majoros, Andras; Mesjasz, Lidia; Polecany, Tadeusz; Skawińska, Mirosława; Szymanik, Ewa; Ślusarczyk, Magdalena; Tonta, Rachela; Wordliczek, Łukasz; Zębala, Elżbieta; Zysk, WojciechPrzemowa: "IV Międzynarodowa Konferencja Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego obradowała od 30 maja do 1 czerwca 2004 roku. W tym roku uczestniczyło w niej ponad 150 naukowców z ośrodków akademickich: Polski, Węgier, Niemiec, Szwecji, Australii, Słowacji, Czech, Ukrainy, Serbii. Obrady konferencji toczyły się w siedmiu następujących sekcjach: - Prawo i Administracja, - Zarządzanie i marketing, - Architektura i sztuka, - Nauki o rodzinie, - Nauki polityczne, - Integracja europejska i turystyka międzynarodowa, - Handel zagraniczny i amerykanistyka. U progu nowego stulecia, które przyniosło Europie i światu tak znaczące, chociaż nie zawsze jednoznacznie pozytywne zmiany, zarówno w polityce, jak i w życiu gospodarczym czy społecznym, warto je było omówić i skomentować z nową refleksją, już po wejściu Polski do Unii Europejskiej. Takie też były oczekiwania władz uczelni i Rady naukowej konferencji, kiedy przyjmowano za temat przewodni hasło - „Państwo i społeczeństwo XXI wieku”."(...)