Przeglądaj wg Słowo kluczowe "teoria wyboru konsumenta"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Ekonomia: podejście historyczne i prospektywne(Oficyna Wydawnicza AFM, 2012) Księżyk, MariannaPodręcznik przeznaczony jest dla studentów uczących się ekonomii w uniwersytetach, akademiach, zawodowych szkołach wyższych oraz na studiach doktoranckich i MBA, a także dla osób odpowiadających za strategiczne zarządzanie procesami gospodarowania na różnych szczeblach decyzyjnych. Przedstawiono w nim, kierując się dotychczasowymi osiągnięciami teorii i potrzebami praktyki, zagadnienia dotyczące mikroekonomii i makroekonomii współczesnej gospodarki rynkowej, w ujęciu ekonomii pozytywnej i normatywnej oraz istotne osiągnięcia szkół ekonomicznych, w tym – teorie ekonomiczne spoza głównego nurtu, wytyczające nowe kierunki badań współczesnej ekonomii i stanowiące podstawę systemów społeczno-gospodarczych krajów gospodarki rynkowej. Takie ujęcie pozwala czytelnikowi poznać zarówno zasady podejmowania decyzji w gospodarce jako systemie i jej elementach, jak i przyswoić umiejętność formułowania sądów wartościujących w zmieniających się uwarunkowaniach procesów gospodarowania.