Przeglądaj wg Słowo kluczowe "urban marketing"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Foto-obrazy architektury: Fotografia jako medium referujące i projektujące architekturę(Oficyna Wydawnicza AFM, 2016) Wróbel, Piotr; Haduch, Bartosz; Palej, Anna; Jasiński, Artur; Banasik-Petri, Katarzyna; Stec, Barbara; Bednarczyk, Zofia; Bosak, Jan; Bulanda, Agnieszka; Buzek-Garzyńska, Gabriela; Deńko, Stanisław; Hryń, Stanisław; Ingarden, Krzysztof; Konieczny, Robert; Kosiński, Wojciech; Loegler, Romuald; Łatak, Kazimierz; Poprawska, Magdalena; Rościecha-Kanownik, Agata; Starzyk, Agnieszka; Urbanowicz, Piotr; Urbańska, Marta A.; Wieczorek, Paweł; Zastawnik, Małgorzata; Wróbel, PiotrNiniejszy zbiór prac teoretycznych, fotoesejów i kronika studenckich konkursów fotograficznych organizowanych od 2008 roku na Wydziale Architektury i Sztuk Pięknych Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, ma być zapisem refleksji związanych ze specyficzną, jak dotąd mało zbadaną a wszechobecną częścią teorii architektury, jaką jest fotografia. Jej szczególna odmiana ściśle związana ze sztuką budowania jest określana mianem fotografii architektonicznej, jednakże niniejsza monografia nie została tą definicją ograniczona.