Przeglądaj wg Słowo kluczowe "wybory prezydenckie"
Teraz wyświetlane 1 - 4 z 4
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Krakowskie Studia Międzynarodowe nr 3, 2008 (Wybory w USA - z zagadnień teorii i praktyki)(Oficyna Wydawnicza AFM, 2008) Daviet, Aaron; Rybkowski, Radosław; Ludwikowska, Anna; Ludwikowski, Rett R.; Duggin, Sarah Helene; Collins, Mary Beth; Barrett, James; Babiński, Grzegorz; Laidler, Paweł; Domaradzki, Spasimir; Mucha, Bogdan; Sprengel, Mieczysław; Walecka-Rynduch, Agnieszka; Bednarczyk, BogusławaPozycja Nowa jakość medialnych kampanii wyborczych na przykładzie amerykańskich kandydatów do urzędu prezydenta w pierwszej dekadzie XXI wieku(Oficyna Wydawnicza AFM, 2010) Majorek, MartaPozycja Państwo i Społeczeństwo nr 2, 2005 : Media i Polityka(Oficyna Wydawnicza AFM, 2005) Krauz-Mozer, Barbara; Gałkowska, Agnieszka; Gałkowski, Stanisław; Rittel, Stefan; Pokorna-Ignatowicz, Katarzyna; Nieć, Mateusz; Nowosad, Andrzej; Kasińska-Metryka, Agnieszka; Płudowski, Tomasz; Winiarska, Małgorzata; Szymańska, Agnieszka; Romiszewska, Beata; Romiszewska, Beata; Tokarz, Grzegorz; Sznajder, Agnieszka; Stępień, Stefan; Borowiec, Piotr; Malinowski, Maciej; Prostak, Agnieszka; Kawalec, Joanna; Konopka, Joanna; Pawłowski, Michał; Rudek, Joanna; Kilian, Stanisław; Walecka-Rynduch, Agnieszka; Kilian, Stanisław; Kapiszewski, AndrzejPozycja Telewizyjna reklama polityczna w amerykańskich wyborach prezydenckich(Oficyna Wydawnicza AFM, 2005) Płudowski, Tomasz"Historia amerykańskiej telewizyjnej reklamy politycznej sięga 5 października 1948 roku, kiedy to Harry Truman zakupił czas antenowy od stacji telewizyjnej, by skomunikować się z amerykańskimi wyborcami (Wood 1990)'. W ten sposób nastąpiło symboliczne przejście od kontaktów bezpośrednich pomiędzy politykami i wyborcami do kontaktów zapośredniczonych, które wkrótce miały stanowić esencję każdej kampanii. Mimo że materiał nagrany przez Trumana spełnia wszystkie kryteria reklamy telewizyjnej, niewiele ma jednak wspólnego z rozpowszechnioną w dzisiejszej Ameryce trzydziesto- czy sześćdziesięciosekundową reklamówką."(...)