Przeglądaj wg Autor "Zdrojewska, Kinga"
Teraz wyświetlane 1 - 6 z 6
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Media - kultura popularna - polityka: wzajemne oddziaływania i nowe zjawiska(Oficyna Wydawnicza AFM, 2014) Fiut, Ignacy S.; Woźniak, Anna; Baran, Dariusz; Trudzik, Artur; Zdrojewska, Kinga; Garcarek-Sikorska, Agnieszka; Pastuszka-Roczek, Joanna; Kulesza-Gulczyńska, Barbara; Basińska, Anita; Łuczak, Mikołaj Jacek; Dołęga, Zofia; Zabawa, Marcin; Stępnicka, Nina; Wiączek, Paulina; Brataniec, Katarzyna; Żyrek, Edyta; Sagan, Dagmara; Bierówka, Joanna; Pokorna-Ignatowicz, KatarzynaPozycja Państwo i Społeczeństwo nr 1, 2015(Oficyna Wydawnicza AFM, 2015) Czubik, Paweł; Pilarczyk, Izabela; Pałka, Adam; Marek, Anna; Sowa, Agnieszka; Kłos, Agnieszka; Polańska, Karolina; Stefanek, Kamila; Waniek, Danuta; Ignatowicz, Maja; Oleszkowicz, Magdalena; Zdrojewska, Kinga; Wojniak, Justyna; Majorek, Marta; Kraśnicka-Wilk, Izabela; Kowalówka, Michał; Plata, Joanna; Baran, Dariusz; Mikulski, Lech; Bierówka, Joanna; du Vall, Marta; Bałos, Iga; Januszko-Szakiel, Aneta; Gnela, Bogusława; Pokorna-Ignatowicz, Katarzyna; Majchrowski, Jacek M.Pozycja Polski system medialny 1989-2011(Oficyna Wydawnicza AFM, 2013) Pokorna-Ignatowicz, Katarzyna; Waniek, Danuta; Bajka, Zbigniew; Baran, Dariusz; Konopka, Joanna; Grzybczak, Jarosław; Zdrojewska, Kinga; Vanevska, Katarzyna; Oleszkowicz, Magdalena; Gałka, Tadeusz; Jezierski, Paweł; Frątczak, Anna; Majorek, Marta; Wojniak, Justyna; Pokorna-Ignatowicz, KatarzynaPublikacja składa się z trzech części. Pierwsza, zatytułowana „U źródeł transformacji systemu medialnego Polski”, została poświęcona okresowi przemian systemu medialnego zapoczątkowanych w 1989 r. Druga część publikacji omawia media „głównego nurtu”. Na trzecią część publikacji składają się rozdziały poświęcone mediom spoza głównego nurtu, często niszowym i mało znanym, co nie znaczy, że mniej ważnym.Pozycja "Stare" media w obliczu "nowych", "nowe" w obliczu "starych"(Oficyna Wydawnicza AFM, 2011) Fiut, Ignacy S.; Drożdż, Michał; Bauer, Zbigniew; Hajdasz, Jolanta; Oleszkowicz, Magdalena; Zdrojewska, Kinga; Panek, Grzegorz; Gałka, Tadeusz; Baran, Leszek; Pucek, Zbigniew; Juza, Marta; Kožuh, Anna; Bierówka, Joanna; Kaczmarczyk, Michał; Szczepaniak, Renata; Pokorna-Ignatowicz, Katarzyna; Bierówka, JoannaPozycja The Polish Media System: 1989-2011(Oficyna Wydawnicza AFM, 2012) Pokorna-Ignatowicz, Katarzyna; Bajka, Zbigniew; Baran, Dariusz; Konopka, Joanna; Grzybczak, Jarosław; Zdrojewska, Kinga; Vanevska, Katarzyna; Gałka, Tadeusz; Jezierski, Paweł; Frątczak, Anna; Majorek, Marta; Wojniak, Justyna; Pokorna-Ignatowicz, KatarzynaPozycja Współczesny radiowy rynek stacji komercyjnych w Polsce(Oficyna Wydawnicza AFM, 2015) Zdrojewska, KingaOn 15th of January 2015 have passed 25 years since the establishment of the first commercial radio station in Poland. This anniversary is a good opportunity to see, how the commercial radio stations work today. What is their condition like? Do they take a part of any media groups? What presents the local radio market today and is it in a good condition? Could religious broadcasters take a part of the commercial radio market? Which radio format is the most attractive for the listeners? Those are the key questions and the answer s can be found in this publication. The article is not a description of the changes during the last 25 years on the commercial radio market in Poland, but it presents the facts today. In article we can found a results of the radio audience in Poland (radio tracks), described major broadcasts, information about music profiles of the stations, as well as an description of the media group in which the radio operate take part – the same name stations provide the same sender (eg. RMF FM RMF Maxxx, RMF Classic).