Logo repozytorium
  • English
  • Polski
  • Zaloguj
    Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Wszystko na UAFM
O projekcieRegulaminPolityka bezpieczeństwa
Aspekty prawneSprawdź politykę wydawcy
FAQSłownik pojęć
Kontakt
  • English
  • Polski
  • Zaloguj
    Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg słów kluczowych

Przeglądaj wg Słowo kluczowe "wolny rynek"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Dylematy etyczne w postępowaniu menedżera
    (Oficyna Wydawnicza AFM, 2008) Penc, Józef
    In today’s world, business is expected not only to create enterprises that are economically effective, but also at the same time enterprises whose activities deserve moral approval. Managers are expected to be culturally and ethically sensitive. Corporate social responsibility is becoming ingrained in the new economic order. Competition, while stimulating the ability to progress, may not evolve into a ruthless battle fought in order to eliminate the opponent. Rather, it should be a “shared search”, understood as competition restricted by moral principles.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin