Państwo i Społeczeństwo nr 2, 2017 : Ekonomia, finanse i edukacja zawodowa wobec wyzwań zrównoważonego rozwoju - wybrane zagadnienia
Ładowanie...
Data wydania
2017
Tytuł czasopisma
ISSN
1643-8299
eISSN
2451-0858
Tytuł tomu
ISBN
eISBN
Wydawca
Oficyna Wydawnicza AFM
Abstrakt
Ze wstępu: Opracowanie zostało poświęcone wybranym zagadnieniom finansów, ekonomi oraz edukacji zawodowej wobec współczesnych wyzwań zrównoważonego rozwoju. Siedem artykułów w nim zawartych zostało podzielone na trzy główne sekcje tematyczne: mikroekonomiczne uwarunkowania zrównoważonego rozwoju; finansowe aspekty zrównoważonego rozwoju przestrzennego, edukacja a zrównoważony rozwój.
Opis
Publikacja recenzowana / Peer-reviewed publication
Tematy
Słowa kluczowe
budżet gospodarstw domowych, wydatki gospodarstw domowych, zróżnicowanie terytorialne, analiza statystyczna, metody klasyfikacji, modele ekonometryczne, zewnętrzne i wewnętrzne źródła finansowania firmy, umowy leasingowe, leasing operacyjny, leasing finansowy, korporacja, siedziba zarządu, Deloitte, spowolnienie gospodarcze, miasta światowe, miasta globalne, gospodarka, wycena nieruchomości, sektor finansów publicznych, rachunkowość nieruchomości, gospodarka nieruchomościami, kapitał ludzki, system edukacyjny, zmiana paradygmatów, talent, wszechstronna siła robocza, kompetencje, grupy nieuprzywilejowane, edukacja zawodowa, rozwój, innowacja, gamifikacja, e-learning, kształcenie z wykorzystaniem elementów gier, household budget, household expenditures, regional diversity, statistical analysis, classification methods, econometric models, external and internal sources of financing companies, lease contract, operational leasing, financial leasing, corporation, headquarters, recession, world city, global city, economy, real estate appraisal, public finance sector, real estate accounting, real estate management, human capital, educational system, change of paradigms, multicompetent versatile workforce, underprivileged groups, vocational education, development, innovation, gamification, learning with using game elements